Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seByli dva
Autor
Katalyzátor_Chaosu
Byli dva. Ona a on. Žili spolu v malém domku. Seděli na nevelkých židlích u nevysokého stolu a on dělal čáry tužkou na čistoskvoucí papír, který ležel před nimi. Čáry se spojovaly jedna s druhou, proplétaly své odbyté konce a vytvářely líhnoucí se celky. Vše na papíru se rodilo pomalu, zato však s velkou jistotou a to na tom bylo fascinující. Sledovala zrody světů jeho tužby a snad přestala vnímat čas. Do dálky běželi vteřiny a z nic složené minuty a hodiny… Najednou ztratila snad sílu, nebo chuť vzdorovat náporu času a rozvzpomněla si na své.
Seděli na nevelké židli. Její ruce s vědomím přesnosti projížděli po černobílých prstech klavíru, který vpouštěl do svého okolí tóny, jež se ve větru kolem slévaly v harmonii, kterou vyžadovala jeho duše. Seděl a naslouchal dokud čas nepřepral jeho sílu vzdoru a neobral ho o bezstarostnost naslouchání. Vzpomněl si na to své.
Pak oba na sebe pohlédli a s radostí v úsměvu procitli.
Byli dva. On a ona. Seděli na židlích a usmívali se. Míhání štětce doprovázela hrající ruka. Tóny se mísily s čarami a vytvářely soulad mezi nimi.