Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se52. minuta
Autor
smokrew_b8ie
Bubliny v zavřených oknech a pak taky na hladinách, projede vlak.
A ty jedeš, ještě pořád v tom vlaku, slova pliveš z okna. Rozhovory bere rychlý vítr a průvan tunelů.
Injekce léčí, a je mi to jedno, je mi jedno, co se stane, cokoli mi udělá stejnou radost.
Lepší, než sedět v kuchyni a hrát karty, pak přijde spousta ismů, které si jsou protiklady tak podobné.
Nikdo se v tom už nedokáže vyznat.
Znova popřu realitu.
Lepší než sedět v kuchyni a hrát karty na dně prázdného hrnku od kafe.
Pouštíš nosem bubliny a opakuješ slova.
Chodníky jsou jenom ke klouzání.
Ale na padesáté druhé minutě se objeví skvělá vychytávka.
Z pěšinky vlasů máš runové písmeno. Nesnášíme formality a společenský oděv.
Jedeš ve vlaku a slova pliveš z okna, naše rozhovory bere rychlý černý vzduch.
Pak odcházíš, ale stejně stojíš ve stejném bodě.
Stojíš na konci, nebo středu světa. On je kulatý.
Chodníky se kloužou a všechny ty panelákové stroje hledí střídavě do televize, střídavě do ledničky.
Občas na budík a ví, co je slušnost.
Sledují dokument o čisté rase, vidí do zákulisí topmodelek, perníkových princezen.
Není možné se mýlit, jak sou chytrý.
A ty, dáš ještě pořád cokoli za pocit štěstí? Cokoli za bohapustou chemii.
Vyber si ze všeho.
Myješ si ruce pořád dokola, ale zůstávají stejně špinavé.
Čistota, masochismus a obdiv, co se už nedá vyjádřit slovy se musí jednoduše zapomenout.
To hlava nepobere.
Invalidní sourozenci, masochizmus a obdiv, dotýkáš se v rychlosti velkých pravd, ale celé je nesežereš.
Chci být gauner, koupit si zbraň. Je mi jedno, co udělám.
Cokoli se stane mi udělá stejnou radost.
Lepší, než sedět v kuchyni a být jako oni. Raději gauner.
Udělám dlouhou čáru, ze všech vršků od piva korále.
A ty jedeš, ještě pořád v tom vlaku, slova pliveš z okna. Rozhovory bere rychlý vítr a průvan tunelů.