Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInzerát - Jan Kameník
Autor
drfaust
Možná se Vám to nebude zdát vhodné, ale řekl jsem si, kde jinde by ses měl optat? A tedy, již delší dobu sháním v podstatě nikoli konkrétní knihu, ale jednoho autora (autorku). Není jím nikdo jiný než Jan Kameník(Ludmila Macešková 1898-1974). Především hledám Zápisky v noci a Pubertálního Henocha. Nechci si ty knížky přečíst, neboť jsem je už četl - vypůjčené z knihovny. Rád bych ony knihy vlastnil (popřípadě je využil k jiným bohulibým účelům, tedy nikoli s nimi zatopil v kamnech ap.). Chtěl bych Vás proto požádat, pokud někdo z Vás ony knížky vlastní a může je postrádat, popřípadě pokud by na ně někdo z Vás narazil někde v antikvariátu (já byl prozatím neúspěšný) a zakoupil mi je, tak já je od Vás koupím. Toto je míněno naprosto vážně; například Zápisky v noci považuji (zcela subjektivně) za jednu z nej sbírek, která mi prošla rukama. Takže pokud byste na ně čirou náhodou někde narazili, tak vzpomenete-li si na mne a mou prosbu, budu velmi potěšen.
Bibliografie Jana Kameníka (Ludmily Maceškové)
· KAMENÍK, Jan. Malá suita pro flétnu. 1. vyd. Praha: Vyšehrad 1971.
· KAMENÍK, Jan. Neviditelný let. 1. vyd. Jos. R. Vilímek: Praha 1947.
· KAMENÍK, Jan. Neviditelný let. 2. vyd. Praha: Krásné nakladatelství, 1995. 71 s. ISBN 80-901769-7-6.
· KAMENÍK, Jan. Okna s anděly. 1. vyd. Jos. R. Vilímek, Praha 1944.
· KAMENÍK, Jan. Prózy. sestavovatel Marcel Kabát, K vyd. připr. a ed. pozn. naps. Robert Krumphanzl; Dosl. Eva Formánková; Výtv. doprovod Adriena Šimotová. 1. vyd. v tomto uspoř. Praha: Triáda, 1995. 253 s. (Delfín, Dílo Jana Kameníka; Sv. 1, 2) ISBN 80-901861-1-4
· KAMENÍK, Jan. Pubertální Henoch. 1. vyd. Most, Dialog 1968.
· KAMENÍK, Jan. Pubertální Henoch. 2. vyd. Mnichov, 1982.
· KAMENÍK, Jan. Pubertální Henoch. Vyd. 3, v nakl. Ursus 1. Praha: Ursus, 1996. 54 s. na vol. listech; (Vigilie; sv. 76) ISBN 80-902012-0-2
· KAMENÍK, Jan. Učitelka hudby. 1. vyd. České Budějovice, Růže 1970.
· KAMENÍK, Jan. Zápisky v noci. 1.vyd. Praha: Český spisovatel, 1993. 83 s. ISBN 80-202-0423-7.
ZDALI TO JE SMRT
HLAS TICHA
(Neviditelný let, 1947-, 1995)