Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDon Lee
11. 11. 2000
7
0
1909
Autor
Tygřík
Don Lee
Bylo zle! Vypukla válka! Víte, kdo jí zavinil? Starosta. Kdo jiný? Nebo Jiří Kajínek? Nebo někdo jiný? Nechal po sobě takový písmo: Don Lee. Tento pachatel to jistě udělal! Jenomže jak můžeme vědět, kdo to je? Budeme společně pátrat.
Nechal tam po sobě na kameni jméno i přezdívku. Přezdívka zní: Pistole. Možná, že jsem okolo něho někdy šel. Možná, že mě někdy sledoval. A možná, že mi ukradl plnicí pero. Protože mi zmizelo. A teď se koukneme, co se děje ve válce.
Lidi umírají, vraždí se, tanky střílejí a lidi na sebe míří pistolí. Možná, že v té válce je i pachatel jménem Don Lee-Pistole. Tak to chodí ve válce. Don Lee pro nás bude stále vražedným pachatelem.
Je to dobrý jen trochu nepřehledný ale vzhledem k tvýmu bývalímu malímu věku se to odpouští!A když je to tak dobrý mohlo by to být delší ;-)!!
No,Tygre,kdyby takových jako Ty bylo více a hlavně kdyby jako Ty přemýšleli o nesmyslnosti války bylo by hodně, hodně líp...
Můžu jen potvrdit, že i autoři ve věku Tygříka dokáží myslet i takto.
Mám na toto téma mnoho příběhů z vlastní zkušenosti a z vlastními syny....
Jsi docela dobrej, v 8 letech bych se na tohle nezmohl.
Bohužel musím souhlasit s Albireem.
Hodně štěstí v další tvorbě!
Na 8 let dobrý. A něco z toho bohužel není vymyšlené. Lidé opravdu umírají, tanky opravdu střílejí, lidé se opravdu vraždí, i když ve válce málokdy pistolí.
Pravej vznik textu je na pocitaci. Pravej nazev, kterej mama zmenila, je Zlo. Zase mi napis.