Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKalendářový
07. 02. 2005
3
0
2808
Autor
Přeno
Nejjistější místo, kde naleznete pomocnou ruku, je na konci svého ramene.
- Mark Twain
no promin, tkanicky sou trosku nulovy, ne? teda aspon pokud nemas glady 12 :o)
Brunhilda:
"sakra, asi se budu muset obesit, co vy na to?"
půjčil bych ti tkaničky, ale mám je nový... pochop
pozorovatel> :-)
Brunhilda> jsou citáty dobrý a blbý, stejně jako poems tady. Tenhle citátek je nadprůměrný, řekněme. Proto TIP :-)
Než se oběsíš, tak mně naval toho tipa! Pak si klidně skoč z mostu, to už mi je šumafuk.
brunhilda> kecy - neznám Tě - nemůžu Tě nemít rád .. :-) Jen mi Tvoje stupidní avízo přišlo dost stupidní - hm ? :-)
To určitě... jen závidíš a ve skrytu duše by sis přála taky tvořit a nacházet takový moudra jako já, že...? ;)
Terezka> Obecenstvo prahne po důkazech - ať si můžu nasypat popel na hlavu, skrzevá svou neznalost .. :-)
Brunhilda> Měj se pěkně :-) a ten vykřičník si strč někam ..
třeba do kapsy
hóóó...člověče, Péťo, Ty po mně chceš, abych strávila noc tím, že budu pátrat po autorovi, kterej může klíďo bejt anonymní :-)))?
...to nemyslíš vážně, že nee :-)?
btw on už prolog sám o sobě něco říká :-)
jde o to, jestli vycházíš z prologu, nebo z toho, žes to někde potkala, protože o tom, že je něco neoriginálního se daj povídat dlouhý povídání a nikam to nepovede, pokud to budem říkat jen kvůli tomu, že se chceme "ukázat", v důsledku ztrapnit ..
:-)
btw - málo co je dneska originální, co se poesie týče
jasně, já to pochopila...tedy už to kolem mě někdy šlo, tedy jsem to potkala :-)
místo, kde vždycky naleznete pomocnou ruku
je na konci ramene
- líbí se mi - TIP