Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeklidná...
09. 02. 2005
3
0
1381
Autor
Benda
Stal jsem se obětí
zvláštního neklidu
Jakápak úzkost
budí mě ze spánku?
Chybí mi objetí
příchozích červánků?
Nebo mě přepadla
odpověď zrcadla?
Tak tady mě oslovil asi jen poslední dvouřádek.. jinak tam trochu marně hledám rytmus a melodii.
Nezdrcuj se neb chyba je na mé straně a její tíha tlačí na mou hruď (a že ji mám malounkou a držím :o)....pá.
Nerozumím asi tomu poslednímu řádku. Co si mám představit pod odpovědí zrcadla? Díky za osvětlení..:o)
"Ó Zarathustro - oslovilo mě dítě - pohleď na sebe do zrcadla!
A když jsem pohlédl do zrcadla, vzkřikl jsem a srdce mé bylo ohromeno: neboť neviděl jsem tam sebe, nýbrž ďáblovu rozšklebenou tvář a potupný smích."
No, možná, že je to taky o vánočním přežírání.
Měj se prima... a pěkný den....
Ha, již jsem osvícena :o) díky, to zcela mění situaci neboť mým nepochopením bylo dílko zneváženo - a když se tak dívám na kategorii, tak proč ne :o))
Sný večír....
Ó jsem zdrcen tvým znevážením a nepochopením jež na mě padá. Odcházím ve svém žilotržném rozpoložení ukřižovat křečka, neboť i on se mi vysmívá....
Sný sny...:-)