Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezmoc
09. 02. 2005
4
0
4715
Autor
Lassie
Promluv
když jsi stále němý
vzbuď se
když jsi neusnul
vzpomeň na vše
když nic nevíš
hledej
když jsi neztratil
No, dekuju.. Opravim to, jenze na to vzdycky nez se k tomu dostanu zapomenu..
Tak mi kosek toho textu napis..
No tak jsem si to tady všechno krkolomně přečet a musím říct, že se tu nalézá opravdu mnoho hnidopichů..
Lassie, neopravuj nic (stejně se tak nestalo, jak koukám)..
trošku mi to téma připomíná text jedné písničky od Mňágy..heh*
Augustin_Šípek
15. 02. 2005
To ramachandran: Ona mozna fazole byla opravdu moudra,protoze mi prijde ze se opravdu dost casto nedekuje..ale jestli to je penezma....
Asi proto,ze jsem na jazyky dosti leva.... Ale jinak bylo zamysleno, ze to bude cesky.. Problem bude nejspis v tematu..tomu asi muzu rozumet jen ja a ma draha 2 - Alive
Ale treba,kdyz se budete snazit....
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
Nemysli si, ze to nechapu.. i kdyz..
A hlavne, uz jsem vam psala, ze si to beru k srdci (a nevim, ktery ste to byl, kdo rekl, ze to radsi delat nemam :) )..
Akorat co myslis tou gramatikou?.. to jako slova, ktery jsem pouzila k tomu, abych to napsala nebo ....
..kritizuj a rad..
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
Jeej tak budeme opravovat.. sila zvyku.. Videt tohle nas drahy kantor, zkousku by mi nedal....
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
Tak mi to odpust. Jsem jen mala holcicka, prvnim rokem ve velkem meste.. To vis, u nas se mluvi jinak a s tim psanim..
;)
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
...lassie, on zas ten pišta plave v jiných věcech, které jsou pro "poeziï" mnohdy důležitější, ale hřejou ho ty post-nomen ocásky typu redaktor a výběr. Mimochodem - jak pišta osobně zvládá kritiku na svá "díla" zjistíš kliknutím na některé názory/komentáře z jeho účtu.
Ovšem vážně - protože ti to nevysvětlil - oprav všechna si na jsi a nějak nahraď to poslední obludné "naztratil". I tak to potom bude ještě dost křečovité, ale tak nějak přijatelnější. Obecně, Lassie, platí, že bychom si - pokud vystavíme nějaké své dílko k veřejnému uchu a vidu -měli po sobě těch pár vět přečíst, popř. zkonzultovat s gramatiky znalejším, je-li v tvém okolí či web-okolí někdo takový. Zdravím.
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
Tim abych nahradila neztratil myslis jen ten preklep nebo se ti nezda to slovo??
jo, uprav to na neztratil a prostě si po sobě těch pár vět vždycky přečti - ona je to trochu i neúcta ke čtenáři, ale to už je jedno, lassie. Mně se ta říkanka prostě nelíbí, už to nebudeme pitvat. Přeji hodně inspirace.
..víš jak se opravuje v již vyšlém textu? Pokud ano, tak to udělej - pokud ne, tak si najeď na "tvoje dílo" a pak klikni na "upravit" a poté znovu odeslat.
ramachandran
09. 02. 2005
Ja bych to trochu upravila.. nekde, neco, mozna umim, mozna znam.. mozna ziju .. To je mozna jeste vetsi JAJ ....
A dekuji Ti velice
Jenom mi vrtá v hlavě název. Jestli má vyjadřovat to, že musíš ztratit abys mohla hledat, tak mi to nesedí. A jinak si tu bezmoc neumím vysvětlit.
Moc dlouho jdsem premyslela, jak to nazvat..protoze to byl jen takovy napad okamziku..a Bezmoc proto, ze se clovek musi citit dost bezmocne, kdyz ma mluvit a protom nemuze nebo treba kdyz ma hledat a pritom neni co....
Myslis,ze si ted moudrejsi???? :)
No, nechci se v tom moc piplat. To cos mi psala sedí na první dva řádky, možná na vzpomeň na vše když nic nevíš. Naopak zbytek je pro mne spíš o naději a síle. Zvláš´t poslední dva řádky.
Ale neva, hlavně že tomu nějak rozumíš sama a čtenář si musí interpretace hledat a nacházet.
Jo taky pravda.. no,zda se, ze nachapu sama sebe..ale to neni nic noveho.. Kdyby Te napadl nejaky lepsi nazev, tak sem s nim a ja si to nejak zkusim skombinovat se sebou..
Treba ho nekdy vymenim za lepsi..
Dik.. :)
ramachandran
09. 02. 2005ramachandran
09. 02. 2005Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
...já bych se tentokrát přidal k Pištovi - pokud by to bylo česky, tak by to jeden tak nějak přečet a popřemýšlel a... ale co s tímhle?