Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabylon I.
Výběr: Lyryk
09. 02. 2005
3
0
3036
Autor
Acheron
člověk
m í j í
člověka
a slova jak perly navléká
ouzká tučná akorát
pan Kaplan má třídu rád
kdo jinému dámu skopá -
promiňte
snad
kdo jinému dámu skoupá
sám po ní sahá ?
aha
...
Já částečně souhlasím s Pištou. Chytrá hříčka - ale jak se tam, pro pána nachomejtl prostoduchý, dobrosrdečný pan Kaplan? Vím, že kvůli rýmu. Ale báseň je jasná satira, chytrá, vtipná, lehká - pan Kaplan je opakem toho, co kritizuješ...
T******
Diano, celá ta blbůstka je postavena na díle Pan Kaplan má třídu rád v jedinečném Přidalově překladu. Když dva mluví o tomtéž, nemusí to být totéž atd. Znáš tu knížku? Pamatuješ na Telemannovy - tele na nový vrata ?
no jasně, tu knížku mám a znám skoro nazpaměť. V tomto případě by to asi mělo být v prologu - ale také možná, že jsem nechápavější než ostatní. Mně se to jevilo jako kritika vztahů. omlouvám se, promiň.
Slůůůníčko
10. 02. 2005Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
strýček se vrátil z hvězdných výprav, už mi ten starý moudrý Maďar fakt chyběl.
Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
...proč mě tedy neignoruješ, ty mudrlante, jak jsem ti onehdy navrhoval. Pak bys nemusel řešit otázku drahocenného času. Tak se jdi konečně vycpat, ty směšná důležitosti a udělej tak něco smysluplného.
Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
sice souhlasim s pistou, co se dila tyce, ale toto: Prosím, avi pouze k chytřejším reakcím, nemám času nazbyt. je dost trapny....