Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNetopořivo
10. 02. 2005
2
0
3768
Autor
RuDa
Autorovi u tohoto díla nestojí.
..to nevim..mezi ně nepatřim hihi..ale maj taj svůj klub..myslim..néé..to je silný slovo..někde jsem to zahlídla..jo, to už vypadá líp :o)))
Dolente: pokud se tedy chceš na něco mrknout, podívej se na díla od "Taky mi chybíš" (včetně) dál - je to většinou jenom pár slov (pokud vůbec nějaké :-) ).
Dolente: Jani, zopakuj si skloňování - ne "o", ale "co" a "u čeho"! :-) Ale jinak díky za úsměvné zastavení...
Když už sem se teda zastavila, tak si říkam, že si od tebe přečtu i něco dalšího, ale ty toho máš nějak moc... Co bys mi tak doporučil? :o)
Dolente: to ti řeknu, až si tě přečtu, abych věděl, co by tě mohlo zajímat!
podezdívka
10. 02. 2005
lumir: a je to dobře nebo špatně? :-)
Gonsales: milá Deniso, trochu se mýlíš, i v ženské anatomii existují věci příjemné a krásné, které se mohou topořit!
podezdívka: hele, to může být pravda! Nebo naopak o "hlubší" stát mohou... :-)
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
PH: nepravděpodobné - to bych musel projít dost náročnou a bolestivou operací (abych jako autorka ten druhý díl mohl napsat), kterou (zatím) neplánuju. :-)
Pišta_Hufnágl
10. 02. 2005
Nestojí?????........ (o kritiku) No tak to du jinam, omluvte mě... :o))))))