Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo je život....?
10. 02. 2005
8
0
3622
Autor
Alive
...život je smích...
...život je pláč...
...život je slunce...
..život je déšť...
ŽIVOT JE DUHA
Teplovodni_potrubi
04. 06. 2005
Krásnej nápad, takhle si pohrát s barvičkama. Obsah mi přijde trošku unylej a nezajímavej, ale za tu barevnost... t*
:))...tak pro Tebe....ale jen trošku, nechci aby to působilo nějak moc násilně...
Ty jseš autorka - nenech si do toho kecat - určitě to bude tím, že mám maličkatej monitor .. :-))
:))))....no stejně jsem se na to ještě nedostala....až budu mít čas tak si s tím pohraju :))
Augustin_Šípek
13. 02. 2005
já jen že je to písmo takový maličkatý .. :-)
myslím, že když už píšeš takhle krátkej textík, tak bys mu mohla aspoň trošku výraznosti dopřát ( bez ohledu na ty bláznivý barvy teď ) .. :-)
Díky všem!!! :) Je to fajn když se z toho raduje i někdo jiný než já...:))
memphisto: to je verze pro optimisty, pro pesimisty by to bylo: "Život je jako žebřík od kurníku, krátkej a posranej..." Ale to zase není moje tvorba...:)
inlajn: ale bez života by ani ten slon nebyl...
memory: pravda :)... je náš*... a přesto si na duhu nikdy nesáhneme...
tibbaR_etihW
12. 02. 2005
hm - milá .. :-)
grafika a barvy fajn - jen velikost písma je zbytečně utlačovaná .. :-)
tibbaR> dík za avi
tibbaR_etihW
12. 02. 2005
nevím - nemyslím si to. pravda je stejně jako štěstí tím, co za ni právě pokládáme a v globálu bych to řek asi tak, že pravda má volnou cestu, pokud se jí chopí někdo, kdo se nebojí mluvit & umřít za to
tibbaR_etihW
12. 02. 2005
Zivot je neustale stretavani se protikladu.... ..no nic gympl trochu zanechal nasledky.... :) Pekne :)
A clovek je duha....zvlaste pak nekdo.......2........
Jé tu narážku s gymplem jsem nepochopila...jen jsem tím myslela i když na nás občas kape musí to být :)))
A ja tim myslela, ze gympl nechal nasledky na me........ Jinak je to moc hezky.... okamzik .......
....uprava se hodila....