Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLidem o které se můžu opřít
11. 02. 2005
2
0
2192
Autor
Elanor
M
Heboučké kuřátko se zachvělo
V mém náručí
Slyším tepat druhé srdce
M
Plyšový medvídek
osaměl
M
To jsme objali tmu
M
Bosé nohy na plyši
Oči, které uslyší
M
Hořkost na jazyku
Sladkost v duši
M
Bolest umučeného slunce
Usadila se na dlani
M
Slunéčko sedmitečné
S urvanými křídly
M
Anděl
Donucený padnout
M
Sametové slzy
Zdobí tvář mojí
Do Temnoty
nepadají
M
Paži zlé se neukryji
-drží-li žiletku-
když roste mi z ramene
M
Dvě srdíčka
a
uprostřed duše
skleněná kostička
Neboj, už mě poustili, což ti asi došlo podle toho.¨, že jsem u netu a jsem už v pohodičce. :) bát se nemusíš, protože mám vlastního malého anděla strážného, který se o mě postará a je u mě blízko. Takže se můžeme zase potkávat jen s usměvem na tváři...:) a to zní lákavě ne?
Ted už ano, od včerejška večera se toho tolik stalo, třeba to že jsem ve škole zčista jasna zkolabovala a dneska mě propustili z nemocnice ven, ale už je to lepší, není mi ani zle, jsem jenom bledá... :) marcelík se o mě tak bál, bylo to na něm tak moc vidět,ale byl strašlivě roztomilej...
:) no možná že ti i došlo pro koho to je i bez věnování, napsala jsem to těsně po Lance u nás ve škole, byla jsem tak dobře naladěna :o
mmch: Chtěla jsem ti říct že slečna ÚPLNĚ vyklidněná a větší pohodářku jsem si pro tebe nemohla přát. Přístí akci má slečna taky povinnou :o a jestli ji nevemeš tam si mě pěkně rozzlobíš :)
Tulen, Stačí, že tě oslovil kousek, každý jsme jiný a tom je přeci to kouzlo.
mně se líbí
Paži zlé se neukryji
-drží-li žiletku-
když roste mi z ramene
ale zbytek mě nějak neoslovil, i když patrně to asi ani nebyl úmysl :^)
kordus, znáš to, jedna ruka netleská :) takže děkuji že jsi na mě použil obě své končetiny ...