Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se.........
13. 02. 2005
0
0
1743
Autor
iva_kelly
Zas je tu den, noc běhla jako vteřinová ručička.
Porč venku stále prší jen, nálada se mi nezvedá.
Škola mě ničí, vědomosti stejně žádné nemám.
Přeji si jen, abych byla už dospělá.
Zítra snad pochopím, proč život tak krutý je.
Proč krátkým se zdá, však dlouhým je.
Nemůžu dál, rozcestí desítek cest má,
která je ta pravá, nikdo však nenapovídá.
Zas jsem tu sama, nkdo mě nehlídá a neobjímá.
Svobody však málo mám, úzkost má mě uvěznila.
Každý to vidí jinak, já určitě taky časem pochopím, že lepší je být malá a mladá...děkuji...
Je to zvláštní, že když jsme mladí, přejeme si být dospělí.... i u mě to bylo stejné, ale teď tak ráda vzpomínám na doby, kdy jsem chodila do školy.... vzpomínám na ty zvláštní a hřejivé okamžiky, kdy byla přede mnou budoucnost, o které jsem mohla snít a věřila, že se sny splní.... bylo to jakési očekávání čehokoliv z mnoha možností.... a určitě přijde někdo, kdo Tě bude objímat a vymaní Tě z vězení samoty i úzkosti..... hlavu vzhůru.... :-)))
DaMafiaKilla
13. 02. 2005kouzelná_květinka
13. 02. 2005Pišta_Hufnágl
13. 02. 2005kouzelná_květinka
13. 02. 2005
me to pride docela dobry....a hlavne s tebou soucitim ...ja zejtra taky musim do skoly;(