Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJebem svet
15. 02. 2005
5
8
6939
Autor
Renas
jebem svet jebem svet
svet jebe mňa
svet jebe mňa
jebeme sa nehlučne navzájom
nič sa nehýbe
všetko je po starom
jebem svet
celý svet
8 názorů
Něžný_debil
06. 08. 2009Něžný_debil
06. 08. 2009
VÝBORNÉ!!! Neroušek kromě jiného poslouchá též punk a tohle je přesně jeho šálek čaje. Super.*
Ano, to je pravda...nabízel jsem jí francouzské víno a sýr...její reakce byla nepředvídatelná...vynadala mi do prasat a ani si nepřej slyšet kam mi navrhovala, abych si tu láhev nacpal...jenže to nešlo...nakonec se nademnou smilovala a řekla "ukaž, takhle se to dělá" a pak odešla i s flaškou...neměli jste teď někdy francouzské víno?
Pišta_Hufnágl
16. 02. 2005
vy dva zphěři: když už se bavíte o mě, že byste mi taky ávli? bych věděla, co mám pak říkat před soudem??
tak vám teda všetkým ďakujem a nabudúce, keď budem mať zarazené vetry, dám vám vedieť.
Pišta_Hufnágl
16. 02. 2005Pišta_Hufnágl
16. 02. 2005
To nebylo na tebe, Renasi. Se ti omlouvám za ten spam pod dílem ... když voni sou pišta a Zbora oba takoví švitořiví...:))
Zato Ty jsi duše klidná rozvážná :o)
Renas: každý je takovým idiotem, jakým se cítí :o))
nevadí ti doufám, že se Ti tady vybavujem...jsetli jo, stačí říct, já Pištu proplesknu a on už dá pokoj :o)
Pišta_Hufnágl
16. 02. 2005Pišta_Hufnágl
16. 02. 2005
Zboro, já a pornohereška? Vzpamatuj se !!!! Já jsem ta hora sádla, co ti tůdle chvíli křepčila na pódiu před mixážním pultíkem :-)
mno... hluboké ... svým způsobem... by to asi bylo... ale asi jiným, než se mi zamlouvá, že....
áve: alte?
Pišta_Hufnágl
15. 02. 2005Pišta_Hufnágl
15. 02. 2005Pišta_Hufnágl
15. 02. 2005
Bobr je hezké jméno...zní to tak nějak vznešeně...nesouhlásám...a pomí...pišta toužít po bobru a pomí bobra nemít :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Co s tím pomí províct?