Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamyšlení Faytcha Rastafarii Trafezze
16. 02. 2005
0
0
2257
Autor
Vykradač_hrobů
Na tuhle úwahu sem fakt hrdej a gdo ji nechápe je wyhulenej kreten:
Tag sem ráno wstal a řek si že se pudu wysrat. A gdyž sem šel na ten hajzl tag sem zjistil, že se mi nechce. A tag sem si dal joynta a nahulil do hlawy rap a jen se wychcal. No a pag sem napsal do písmáku FUCK YOU.
Tento text je jedním z nejhlubších zamyšlení nad smyslem života, jaká jsem kdy četl.
První věta nám říká, že hrdina má svá přání, touhy a potřeby. Záhy však ve druhé větě dochází k poznání, že ne vše, po čem v životě toužíme, se nám vyplní. Je to symbolika prohry a zklamání. Třetí věta nám připomíná, že na tyto nesplněné tužby každý reaguje po svém. Někdo se nedokáže s novou situací vyrovnat a hledá útěchu v drogách a zábavě. Je to však jen únik před realitou a pouze náhražka za nevyplnění původních záměrů (přece jen vychcat není totéž co vysrat, že?). Frustrace hrdiny tak ve čtvrté větě dosahuje svého vrcholu a dohání ho k nenávistnému postoji ke světu a ke svým blízkým. Konečný výkřik hrdiny však není jen jeho negativní odpovědí na zklamání životem, je to zároveň zoufalý výkřik, prosba o pomoc.
Nechápu, jak toto jedinečné dílo mohlo uniknout pozornosti myslitelů na Písmáku. V pouhých 4 větách je zde obsažena hloubka duše a pocity všech neúspěšných a zhrzených lidí tohoto světa. Neodvracejme se od nich a podejme jim pomocnou ruku.
Tak pravila Žíně
Vykradač_hrobů
18. 02. 2005Vykradač_hrobů
18. 02. 2005Vykradač_hrobů
17. 02. 2005Vykradač_hrobů
17. 02. 2005cherubinka
17. 02. 2005Vykradač_hrobů
17. 02. 2005Vykradač_hrobů
17. 02. 2005Vykradač_hrobů
17. 02. 2005
Spíše bych řekl, že jsem nehulil dost, abych pochopil hloubku Tvé myšlenky.... :-))))))))