Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA stejně nikdo neslyší...
18. 02. 2005
7
2
5277
Autor
j_i_r_i_k
Černá kočka
vprostřed noci,
na silnici
bez pomoci.
Bílý jelen,
asfalt černý,
tragédie
obraz věrný.
Zlatá rybka,
přání skrytá,
mrtvé nikdo
nepočítá.
Bílé kříže,
černé hroby,
to je obraz
této doby.
2 názory
Vskutku? Tak s timto nazorem jsem se jeste nesetkal :)... Ale mozna to je o tom, ze se dve minus opravdu rusi...
já mám dycky jedinečný názor...bylo to tak dycky a bude to tak asi už napořád :-)))
:) Drz se toho, nekdo musi byt ten, kdo poskvrni cistotu cerstve zasnezene plane svymi stopami, aby to mel o par metru blize k autu...
hudební talent nemám, takže žádné zbohatnutí se konat nebude...zhudebnění byl můj nápad takže až to zhudebníš a zbohatneš tak mě pozveš!
Ovsem to je poucka s prisne vymezenou platnosti, jako matematik o tom neco vim :) Na druhou stranu z hlediska vizualniho dve minus opravdu tvori plus, ovsem jedno z tech minus si musi dat tu namahu a postavit se na zadni... A ja jsem na to moc linej...
To jako ze zbohatnes z meho napadu a jeste Te budu zvat? To snad ani ne e...
Diky :) Zhudebnit? Davam Ti vsechna prava :) (s jedinou podminkou - az na tom zbohatnes, pozves me na vetrnik a indianka)
Pšššt, to je jen póza :)... Občas je unavující bejt porád veselej :)...
Jedině tak, pleskání kapek o kluzké dlažební kostky vytvoří tu pravou kulisu...
Poslední dvě se mi líbí... jináč... všichni zhebnem...tak co to radši neřešit a jít se někam opít...
Nat: Díky :)... I přesto, že ty poslední dvě tam jsou jenom aby to nebylo tak krátký... A ty první dvě tu jsou vlastně proto, abych to dostal z hlavy...
jan(ek): Mno, máš zvláštní chutě, ale každej máme svý, žejóóó, tak co už...