Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se01 - 05
Autor
rozhněvaný_malý_muž
Nejznámější bazén v České republice byl znehodnocen. Vlétla do něj slepice. A voda je teď zakalená a špinavá, protože si do ní slepice ulevila a pořádně si u toho prdla. A zasmradila tak Grossům polovinu bytu. A pak se stoickým klidem vzala roha. Vzduchem. A policie to šetří jako urážku veřejného činitele a na cti. A pátrá.
Cti není nikdy dost. A proto rodiče davají děti do té školy a školky a jeslí, kde jim za dítě zaplatí nejvíce peněz. A tak Pepíčkové a Mařenky a Adámkové a Janičky s prvňáčkovskou taškou jezdí autobusem desítky kilometrů od domova a pláčou a naříkají a klepou se strachy. A rodiče jedou rozházet snadno vydělané peníze do hypermarektů a supermarktetů.
A cestou po dálnici se tak radují a řehní, že přehlédnou auto a kamión a autobus a sanitku před sebou. A podívají se mu do kufru a na zadní sedadla. A pak se to spočítá a dá se to do zpráv. A tuhle mají hromadnou nehodu s počtem 58 aut, a támhle strašlivou a hroznou tragédii s 86 auty, a tu zase masakr a krveprolití se 125 auty, dvanácti slony a jedním strejdou s našlapanou prkenicí. Ale hlavní přece je, že tam byla ta sanitka.
Ostatně ta sanitka někam musela jet. Pravděpodobně ošetřit lidi a děti a psy a kočky a krokodýly na které nečekaně a v únoru napadla sněhová pokrývka. A oni z toho dostali šok a napsali o tom do novin, A další den z toho byla kalamita a hrůza a utrpení a konec světa. A to je na trochu bílého nic víc než dost.
Dost bylo Lenina a Husáka a klišé a pojďme dělat něco užitečného. A tak v Americe vychovali ultra a super a moderní slepici a pustili ji do světa na zkušenou A prý umí létat a má čich na blbce a miluje vodu. A tomu já říkám vražená kombinace. A ještě že nemám bazén.