Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVcházíš...
21. 02. 2005
1
0
1317
Autor
1Agatka
Vcházíš – bez pozvání
s vůní marijány
vcházíš za úsvitu
do našeho bytu
posadíš se tiše
k našemu stolu
šeptáš slova z plyše,
že budem navždy spolu
obejmeš mne kolem ramen
nevím, co se děje
s Tebou už je ámen
cynik osud se tomu směje
Čáry v dlaních čarovaly,
Když jsem Tvou budoucnost četla,
Před Tebou mne varovaly,
Viděla jsem bránu pekla.
Hrst popela
z Tvého těla
Čáry v dlaních čarovaly,
Když jsem Tvou budoucnost četla,
Před Tebou mne varovaly,
Viděla jsem bránu pekla.
Hrst popela
z Tvého těla
přesto stále …. vcházíš
tohle se mi líbí....tip
a kdybys chtěla přeci jen do kladenského klubu, tak jsi vítána, stačí se nahoře v hlavní stránce klubu přihlásit....D.
Dash707 - ano, máš pravdu, konečně někdo, jehož kritiku jsem si přečetla a VÍM, ží má pravdu ....
Ach jo
Hele - jak to odstranit, poradíš? A jak odstranit, že " se mi to tam vložilo" 2x ?
Budu fakt ráda, když mi odpovíš a něčemu mně naučíš, předem díky
Klikni na svoje jméno (v levým sloupci), dej úprava děl (v pravo dole) a pak k tomu konkrétnímu dílu klikni na smazat.
Jinak básnička celkem ujde..Mohly by být lepší rýmy.
Děkuji, už jsem tu hrůzu upravila, ovšem zde v diskusi každý pozná, co jsem zplodila za hrubici.
Děkuji ještě jednou za radu.
Nu, třeba to někoho potěší, že jsem kopyto :-)
takže...cíleně jsem hledal báseň, která se taky rýmuje..všimla sis, že se teď nějak roztrhl pytel s volnými verši...ne však u tebe..což je dobře..je přece jen hezčí, když se něco pěkně rýmuje (jako tobě), když má něco svoji melodii..takové pohlazení po duši..pravda, trvalo mi chvíli, než jsem ji pochopil (alespoň doufám)..a musím říci, že se mi moc líbí..jen tak dále..ozvi se mi s dalším dílem..