Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCestovní
22. 11. 2000
5
0
1463
Autor
mike
Značně unaven včerejší nocí nastupuji do tramvaje. Při cestě do školy v ní nebývá příliš mnoho lidí, o to jsou však ranní cestující podivnější. S úsměvem sleduji o sklo narážející hlavu opilého postaršího pána, údery jeho hlavy jsou stále silnější, až sklo podlehlo a s řinčením se vysypalo na silnici.
Dnes je ale obzvláště silný vítr, a tak prázdným oknem létá listí, později vítr zesiluje a odnáší s sebou stále těžší a těžší předměty; před chvílí mi kolem hlavy proletěl jezevčík následován nákupní taškou.
V tramvaji postupně přibývají lidé všech věkových a váhových kategorií a na ulicích proto zůstávají jen malincí beduíni s červenými baťůžky, se kterými si můžete povídat o všech těch kategorických imperativech a sociologických imaginacích, aniž byste dospěli k nějakému závěru.
Tento obraz mě natolik uchvátil, že nejsem schopný vystoupit, snad by to ani přes ten děsný nával nešlo. Nikam nespěchám, nepotřebuji vidět obličej toho debila Slabého, jak mi s úsměvem oznamuje : "Vaše protokoly prosím…"
Ještě hůř? No to už snad radši ani neé! Pěkný miku, musela
jsem si jí po Ově přečíst ještě jednou, hň :c)*
ehm. díky. jen si říkám, proč je to s náma tak špatný, co tady vlastně xakru děláme a ... no potěš.
ostatní se smějí.. já se také směji. ale pravda poněkud něčemu jinému. co si nalhávat - nejenže smrt je smrt - ale bude hůř.
(*)
miluju tramvaje
jen... ty kterými jezdím nejsou tak veselé, asi se budu muset podívat do brna :-))
*