Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS obavami
23. 11. 2000
1
0
3705
Autor
J
Zaskočená
- prostředím
nezvyklým a neznámým
- obrázky
příliš výmluvnými
skoro ztracená
hledám
cosi
v tónech klavíru
a nacházím
pavučinu
otevřených srdcí,
jíž se lze zachytit
aspoň na chvíli
krátkou
k přečtení
jedné
známé
básně
od Jé
Miroslawek
29. 11. 2000
Jiko: neblbni, o ženský nikdy nebojuju, ale po pár ranách do něčí hlavy mám prostě o moc lepší pocit :-)))))))
Áááá Merle, ostřílený bojovník... tak s ním do souboje rozhodně nejdu ;-)))
JiKo, užij si to ;-)))
Vio: jestli narážíš na můj souboj s kalais...
BTW: to si ještě neviděl tu bitku venku na trávě :-)))
Merle, no nevím, kterou přesně máš na mysli, ale jestli myslíš tu pod Sýkorákem, tak tu jsem sledoval z bezpečné vzdálenosti na mostě ;-)))
Nebijte hlupáka ;-)
Souboj? K čemu? Ne, že by J nestála ZA to, abych se o ni bil, ale ona O to nestojí. Nebo se pletu? ;-)))
Koneckonců, JiKo, chceš tasit verš? Nebo dáváš přednost střelným zbraním? Nuže, nabij rým ;-)))
tak to teda ne... na ten souboj sem se TAK těšil... Jiko, aspoň proformu se budem muset zřezat karitmatkama :-))))
:o)
Jako z divadelního partu... :o)
Pravdu má Vio, přátelé, zanechte zbytečných rozepří, jsem zadaná, leč na čaj pomýšleti spějte vbrzku...
Merle když zřezat tak si beru svou novou Husquarnu co mi slíbil Mirosláwek (viz Útržky z Ostravy :-))
Jinak není proč bojovat ...
Je krasne cist mezi radky..
Merle uz pochopil. A co ty, Vio, pujdes s Jikouskem na souboj?..)))))))
P.S.Vio čti znovu..)))))
Přátelé, soubojů není třeba! Pozvedněme již zraky k novým dnům, jež novými příležitostmi oplývajíc evokují v nás - možná - představy budoucích setkání u čaje plná nových sdělení v básních i mimo ně, jelikož čas svál již stopy včerejška a odpustil neprojevenému... Jste milá, srdce otevřená! :o)