Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlíč ve dveřích
25. 11. 2000
0
0
672
Autor
Erica
Jedu si pro pár věcí. Je teplé dubnové odpoledne. Odešla jsem jen na pár týdnů, abych mu dala prostor k přemýšlení. A sobě taky.
Vystoupím z výtahu a strkám klíč do dveří. Nejde to. Brání mi v tom jeho klíč. Je vevnitř. Zvoním.
Zvoním. Možná už jste to zažili. Určitě jste o tom slyšeli. A najednou se to stane vám. Stojíte přede dveřmi, ve kterých je klíč.
Sedám si na studené schody, protože vím, že musí vyjít ven. Jsem klidná. V hlavě mám prázdno. Totální. Vstanu a opět držím prst na zvonku. Něco ve mě /hrdost?/ mi brání kopat do dveří.Jen zvoním. A potom se otevřou dveře. "Mám návštěvu".
Vrazím dovnitř a utíkám do kuchyně a potom do ložnice. /Myslela jsem, že návštěvy sedí obvykle v kuchyni./ Ale ona sedí na posteli. Ve žlutých teplácích a bílém tričku. /Taky vám v hlavě zůstávají "nepodstatné" detaily emotivně vypjatých situací?/
Okamžitě se postaví. Nedokážu ji praštit. Později toho budu litovat /pořádné facky/.
"Seber se a vypadni!" Mlčí. Nějak mi nedochází, že návštěvy obvykle nesedí v teplácích na vaší posteli. "Seber se a vypadni!"
"Nepůjde nikam!" A teprve teď, po jeho slovech, se mi stáhne žaludek. Roztřesou se mi kolena a opřu se o zeď.
Ještě dlouho budu vidět její úsměv, který se ji objevil na tváři, když se jí zastal. Já jsem ta, která prohrála. Ve vlastní posteli, pro tento okamžik a několik dalších dnů a nocí. Budu si to dlouho pamatovat.
A ona si bude dlouho pamatovat tohle malé vítězství /malé, ale podstatné/. I když už bude po všem. Bude se jím utěšovat ve své prohře. Tehdy jsem zůstala, v ten okamžik a několik dalších dnů a nocí. Ve Tvé posteli.
Miracleion
11. 12. 2000
Prznitel nicků :-) : suše jako že mi vyschlo v krku a nejsem schopen nic jen opakovat po tobě:-))
Miracleion
11. 12. 2000Miracleion
01. 12. 2000
Na životní moudra jsem ještě mladej, ale už jsem o tom přemýšlel, o lásce a tak. On asi nevěděl co to je a od takovjch nemůžeš čekat moc milejch překvapení.
Situace jako ve filmu. Nu což, život píše mnohdy barvitější scénáře než film. Zbývá poučení - asi nebyl to ten pravý a tak seber se a raduj! I když ono se mi to říká...tohle jsem sama nazažila.
Budoucnost Ti dává novou příležitost a ty HLEDEJ v druhých taky SEBE SAMA.