Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZvěrokruh
16. 03. 2005
6
0
4100
Autor
Acheron
Přilož mi ruku na tělo
dotkni se mě pod hrudní kostí
kde tiché zvíře dýchá
Včera se mu ven zachtělo
a dneska nepospíchá
to záleží na okolnosti
já potom dlaně na jablka
zas tobě něžně přiložím
ucítím labuť - nebo vlka
smích nebo pláč co neumlká
a bloudí naším podložím
do kůže jemně
zatni drápy
napij se ze mě
žíznivko
zapomeň všechno co tě trápí
kdo v bolesti se neutápí
dopluje nejdál naivko
přilož mi prsty na oči
po čtyřech k tobě přilezu
až srdíčko ti poskočí
kdo nás dva někdy ochočí
když urvaní jsme z řetězu
...
Vzrušující..já bych to zkusila....nebála bych se...jsou horší věci ku strachu..:-))))
Katu - jjo, samozrejme, zapomnel jsem doplnit "podle mne, dle mého názoru, jak já soudím atd.
omlouvám za tu buranskou absenci diakritiky, snad se to co nevidet spraví.
někdy je to potřeba doplnit... protože to o hodnocení poezie na písmáku bylo trochu odvážné :)
Ne-po-psa-tel-ná
a drobnost - je¨rozdíl mezi umnou a chytrou říkankou a takovou tou nemastnou neslanou, víš?
to určitě je
ale je také rozdíl mezi chytrou a umnou říkankou a chytrou a umnou poezií, proto se divím, že se spokojíš s říkankami, když máš na víc
Slůůůníčko
16. 03. 2005
Katu, tady se ovsem za pravou poezii povazuje premetaforizovany tok volnych versu - cim neszrozumitelnejsi tim snobstejsi.
dneska mi blbne diakritika - dik za nazor
slůůůně - jen drobnost. Když už rým, tak dobrý - potřeboval jsem rýmovat na "přiložím" a zamysli se - mohlo by být jen adekvátní sloveso (naložím, uložím, obložím, souložím aj.) ale nakonec jsem kápnul na "podložím", což ti může znít lacině. Ovšem - možná je to z nouze ctnost, ale dle mého názoru ucházející: substantivum, tedy jiný slovní druh a navíc tam tématicky pasuje. Mnoho jiných nenajdeš.
Slůůůníčko
16. 03. 2005
Ahojkyyyy, to je hezoučký... to se bude číst.....
Moc pěkná říkanka! :-))) -t-
p.s. - ale to o místním hodnocení poezie tvrdíš Ty. Vidím to jinak.
:)
dobrý rytmus, rýmy sem-tam, ale strhávají s sebou obsah, zkrátka se jim podřizuješ, což je škoda, výsledek pak zní jako říkanka..