Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSníh je radost
Výběr: vesuvanka
20. 03. 2005
4
0
2187
Autor
petrolej
Nejhezčí na sněhu je, že si nevybírá. Padá prostě na všechny. Asi bych chtěl být sníh. Být rozdroben na miliardy odlišných vloček a padat na lidi, na auta, na střechy domů, být sněhovou koulí, roztát... nebo si jen tak poletovat. Taky bych chtěl poznat (vidět) ten okamžik, kdy se z vodní páry v mracích stane sněhová vločka. Zajímalo by mě, jak dlouho může takové vločce (naprosto průměrné vločce v průměrných větrech) trvat, než dopadne na zem. A jaká je šance, že z ní bude sněhulák? Minimální. Ty vločky jsou vlastně šťastlivci. Chtěl bych být sněhovou vločkou na hlavě sněhuláka a kamarádit s ostatníma vločkama. Lepit se k nim a tísnit. Potkat krásnou vločici s nesymetrickým vzorem a mít spolu spoustu vločat. A na jaře roztát, spojit se v jednu kapku vody a nakonec se vpít do věčnosti země.
Nemyslel jsem v Brně. Jen mě to v něm napadlo. Jinak s tebou souhlasím. Príglu bych se taky nejraději vyhnul obloukem nejlépe několikakilometrovým...
A na jaře roztát, spojit se v jednu kapku vody a nakonec se vpít do věčnosti země.
To je moc hezké a milé, zaujalo mě celé dílko i prolog..... TIP a V