Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem všude
25. 03. 2005
14
2
5047
Autor
Áda116
Řekni mi prosím,
kde roste květina porozumění.
Kde najdu tvou hlavu pokorně skloněnou,
srdce otevřené.
Ukaž mi prosím,
cestu společnou.
Naznač začátek
zamlč konec.
Napiš mi prosím,
jen jeden dopis.
Vyryj písmena okamžiku na vždy.
Podepiš se s upřímností.
Pochop prosím,
že svět je bolest.
A jen ten kdo trpěl umí se radovat.
Pochop, že já jsem radost.
2 názory
i kdyz si sklouzla ..." a svet je bolest", tim koncem si to fajnove vyrovnala. Zacatek se ti velmi povedl.
No to je právě ono Andulko -a jen ten kdo trpěl umí se radovat-radujme se vždyť většina z nás poznala bolest a trpěla - bolest při zrození ,bolest v nemoci,bolest z rozchodu či bolest nad zemřelým nejbližším.To všechno nás očišťuje a učí opravdu radovat -jen to tak nějak bereme všechno samozřejmě a proto někdy ta radost není naplno prožitá.
Ádo116 já jsem velmi emotivní člověk a mnohé hluboce prožívám,ale fakt je ten,že se snažím na život dívat z té pozitivní stránky a proto i když mám trápení snažím se myslet jen na hezké věci a na to co jsem krásného prožila a pokouším se to sdělit světu.A ta tvoje báseň má i heppy,není jen smutná.
Já jsem hodně velký optimista, ikdyž to tak nemusí vypadat a za touhle básní se opravdu skrývá úsměv...
tibbaR_etihW
19. 05. 2005
Nějak nikdy nevím, kam řadit...
Ráda píši, když se to někomu líbí a ještě to chápe.. Proto vám všem děkuji a moc...
To mládí,já se zmůžu tak akorát na parodii o zaprděnym důchodci,tak přijmi ještě Tip.
.......s názvem, kerej si ale třikrát musim zvopáknout, to je hodně naléhavý, hodně...mně se nělíběj výrazy jako "květina porozumění" a tak, ale tady je nějak beru...naléhavý to je, proto tip.
Najkrajsia
26. 03. 2005Ultramarine
26. 03. 2005domrtě_vykouřená_šíša
25. 03. 2005Michalka222
25. 03. 2005
jo jo takovej je život, trpkej a chvilkami až bolestnej, ale i přesto krásnej a uvědomuju si to právě když narazím na něco tak jednoduše upřímnýho t*
tibbaR_etihW
25. 03. 2005tibbaR_etihW
25. 03. 2005Don´t_worry
25. 03. 2005
Všem vám moc děkuji...
Don't_worry: Cením si toho, když má někdo svůj názor, děkuji...