Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seALBRECHTICE 1
28. 03. 2005
2
0
1304
Autor
vojtěch
V malé obci Albrechtice
továrna je na kostice
samozřejmě na nepravé
ty pravé jsou v moři hravé
Katalyzátor_Chaosu
29. 03. 2005Katalyzátor_Chaosu
28. 03. 2005
Opět ukázka Vojtěchova skvělého kritického myšlení. Nevim. Bravo.
Báseň začíná jako pěkný nonsens, druhé dvojveší je násilné, že víc už to snad ani nejde. Rytmus, rým, obojí je slabé.
dítě_na_skleníku
28. 03. 2005
...ne že by úžasné, ale od Albretchtce značný posun, básník, a to nutno ocenit, jde dál svou jedinečnou,dosud snad nikým, až na značkaře, nevyšlapanou cestou: TIP.
nesouhlasím s tím, že druhé dvojveRší je násilné.Já když mám čas tak zapnu počítač a napíšu pět vesnic cca za 10 minut(i s vložením do Písmáka) a píšu co mě napadne.Dávám si pozor na rytmus a na rýmy a když to vyjde tak tam propašuji i nějakou tu souvislost mezi verši.Tady mě to příjde dokonalé-ty pravé(verlibí ústa) jsou v moři hravé-žijou a zvesela se koupou- no nejni to krása?!
odebírán tip pro zradu..a našťouchlej? Esi nasranej, ne, esi sjetej, taky ne, esi vodpočatej a s párou, jo.