Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsme srabi
03. 04. 2005
0
0
939
Autor
petrolej
Celý život v podstatě trpíme. A když netrpíme? Jsme šťastní. A když jsem šťastní, jen si sbíráme na další utrpení z toho, až nás štěstí opustí. Zase. Život je peklo. Kdo je pak ten odvážný a kdo zbabělec? Málokdo by nechtěl žít dlouho a nestvořit nějakého potomka a přerušit tak řetěz předávání života. Včetně mě. Jo, řetěz předávání života. A život je peklo. Co když někdo už nechce trpět nebo zplodit někoho, kdo zase bude muset celý život trpět? Co když sebevrahové (někteří) a lidé, co nechtějí mít děti jsou ti odvážní? A ostatní jen zbabělci, co žijí a plodí potomstvo, protože jim to pudy přikazují.
Dodatek: Asi jsem divný.
Dodatek 2: Asi jsem zbabělec, pokud je to pravda.
Dodatek: Asi jsem divný.
Dodatek 2: Asi jsem zbabělec, pokud je to pravda.
Čéče, tohle je pro společnost hodně nebezpečná myšlenka. A už seš v databázi. Pudem po tobě. Přesně za tři tejdny tě sejmem, protože pro tuhle civilizaci sou takový myšlenky dost nebezpečný. Už takhle to máme nahnutý.
To Wuuzy: Počítejte s tím, že se jen tak nedám.
To Hrbol: Jaks to myslel? Já tak, že jsem srab, páč se asi nikdy neodvážím se zabít.
To Pesimista: Tak nějak to bylo myšleno ;-)