Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRe: dopis od Zeky
Autor
Toxman
od: Peta-M@volny.cz
komu: LotR-Zeky@seznam.cz
hluchoněmá kopie: newvirus@virusalert.com
předmět(subject): Re: dopis od Zeky
Čau Zekino !
Já sem toho Honzu stejnak neměla ráda. Jednou jak ste byli u nás sem ho viděla. Mislí si, že když nosí stejnou bundu jako Sámer, tak že se kuli tomu asi holky zblázní. Tak je dobře, že už je po něm.
Mi naši slíbili, že kdyš nebudu mít na vysvěčení žádnou čtyřku (ani s chování), tak mě nedají do zvlášní školy a možná mě vemou v létě o prázdninách do Itálije - prý tam mají nějakou dobrou restauraci nebo do restaurace někde v Číně (co si viberu). Já ale neumím jíst těma jejich hůlkama a chtěla bych vidět moře. Tak si viberu asi tu Itáliji. Už sem si byla prohlídnout plavky. Líbili se mi takové modré, ale stály 2800. Tak mi mamka řekla, ať na to zapomenu, že o moři stejnak nebyla řeč. Ale já náhodou moc dobře vim, že v Itáliji je moře všude - ptala sem se na to učitelky a v Číně prý mají zase jenom nějakou starou, rozpadlou ohradu.
Doufám že do té Itálije pojedem aspoň na 14 dnů. Jak sis určitě všymla, začala jsem pořádně šprtat abych ty čtyřky neměla a učím se Italsky:
čau - ahoj
arivederči Róma - čau jinak
Parli italiáno - Mluvíš italsky ?
mare - moře
marína - moře jinak
ponto - moře jinak
pelágo - moře jinak
maremoto - mořetřesení
appestato - nakažený morem
star per afogáre - topit se
Musím si taky koupit nějaký opalovací krém. Jednou sem doma neměla krém a tak sem se namazala zubní pastou. Nějak sem se potom spálila a byla sem asi měsíc celá červená, bolely mě záda a loupala se mi kůže. Tak abis příště věděla že zubní pasta má ochranný číslo asi tak něco kolem nula.
PS: Prosim tě pošly mi tu bundu po Honzovi, už ji stejnak nebude potřebovat.
Arivederči Róma
tvoje nejnejnejlepčejší kámoška
Peťulka
Některé přílohy obsahovaly virus - byly odstraněny !
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 7.0.308 / Virová báze: 266.9.3 - datum vydání: 5.4.2005