Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePři pohledu na záchodové okénko
10. 04. 2005
4
0
2408
Autor
Maryčka
Měla v očích děs a hlínu
Zasel do nich kopretinu
Kopretinu omamnou
Kdeže loňské sněhy jsou
Měla v očích kopretinu
Zasel do nich děs a hlínu
Sněhy loňské kdeže jsou
s kopretinou omamnou
Zasel do nich kopretinu
Kopretinu omamnou
Kdeže loňské sněhy jsou
Měla v očích kopretinu
Zasel do nich děs a hlínu
Sněhy loňské kdeže jsou
s kopretinou omamnou
musím Tě zklamat... v Slovníku spisovné češtiny heslo "nabudůce" není... ono totiž slovotvorně češtině neodpovídá...
Hihi... nojo, no...
- ale jo, roztomilé, má to šmrnc, je to jako kolovrátek. :)
Vzhledem k doloženému průkazu původu má báseň všechny náležitosti vpořádku - je toaletně papírová - a může být tedy oceňována podle náročnějších kritérií evidovaných básní s rodokmenem (nebo aspoň prkýnkem).
Já navrhuji třeba *!
:)
Znělé. Květnaté. Já když vidim hlínu, čekám rakev jenže dneska je tu asi všechno o lásce - k prkýnkům.
Tak co, stojí autor o hlubší kritiku nebo nestojí nebo stojí o to, aby nestál či nestojí o to, aby stál?
Zamyšlení je VŽDY hlubší myšlenkový pochod.... to jen k pojetí zdejší kritiky...
nejedná se o personifikaci lásky... ale o jakýsi abstraktní cit obecně a pošel... asi s tajícím loňským sněhem...
je to spojeni s mistem vzniku viz recke slovo kopros... (vykaly) Jinak ani me kopretiny nijak zvlast neuchvacuji
slovenština nemá "ů" tak uvidíme nabudúce, ako sa Ti podarí voľačo napísať:-)