Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIgnorace
04. 12. 2000
3
0
3580
Autor
hermit
Procházím deštěm a kabát mám suchý
Sám na své planetě
pěstuji zvláštní rostliny
Mlčím a čekám
mluvíš mluvíš mluvíš
Miroslawek
11. 12. 2000
Prokletí: jasně, když to myslíš takhle, tak samozřejmě souhlasím, v tom se shodneme...
Pro mě je někdy docela tvrdou drogou volné nebe nad hlavou... ;-)
tak to jo, takové drogy se mi právě teď nedostává... ale já potřebuju oblohu noční, jsem tvor tmy, světlo mě děsí
Jsem rád, že si rozumíme ;o)
m.
Prokletí: teď ještě narýsovat čáru mezi drogou a nedrogou, a máme to v suchu...
:-)
aha ... ale já jsem vodník ... já jsem travku míval, znám dost lidí, co si šloučnou denně ... a sežírá jim to mozky, mluvěj jen o mařce, proto je mně drogou, hm?
m.
Prokletí: Hmmm...
Tráva je ošemetná, dělá z blbců génie, bohužel (nebo bohudík) si to o své genialitě vždycky v rauši myslí jenom oni sami, okolní svět je poprávu nechápe... ;-)
neřekl bych, že je to o nechápavosti, dle mého se blbcem stává každý člověk, která dobrovolně jakoukoli byť sebmekčí drogu užívá...
m.
tak na mě THC teda působilo úplně jinak :-)), to bych mohl vyprávět :-)))
nevyhledávám ho, ale třeba na rockovým koncertě se mu nebráním :-)
*** .. zvláštní... i bez THC je to... jako hluboko ve mně.
hluboko.. ano, tohle má hloubku.
ŤAP
A.Similovanij
04. 12. 2000
Jo, na THC si už nevzpomenu, to se mi už vykouřilo z hlavy. Ale básnička je dobrá. Tip.
www.thc.cz :-) Taky jsem pod tim psal a bylo to podstatne horsi.. Tahle je hezka a usmevna :-)
spíš dílko pro další kuřáky travičky ... mírně nahkouplé, připadá mi, formou i obsahem, hm?
m.