Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seParková & Biochemická
04. 12. 2000
6
0
1575
Autor
mike
Parková
Už několik hodin sleduji ze svého důmyslného úkrytu ve křoví hrající si děti. Ano, můžete mi namítnout, že svůj volný čas mám využívat efektivněji - že můžu pomáhat stařenkám s nákupem, okopávat ředkvičky, uvažovat o duši nebo vytvářet elixír věčného mládí. Uznávám.
Ale přesto už několik hodin pozoruji hrající si děti a nevím, jak se zbavit tohoto hrozného zlozvyku. Nejde mi to hlavou ani srdcem.
No nic, s nákupem cyankáli a trhacího kalendáře posečkám ještě měsíc.
Biochemická
Petr byl obyčejné dítě ze zkumavky. Narodil se tam a pomalu rostl; stěhovali ho do stále větších a větších zkumavek a až mu i ty největší zkumavky byly příliš těsné, přišly na řadu baňky.
Petrův růst však pokračoval dále. Jednoho dne si uvědomil, že ho tento způsob života vlastně vůbec nebaví, a tak vyskočil a odešel do školy.
tvé mikropovídečky ve mně probouzejí makrootázečky a to se mi líbí, mám rád díla nad kterými je možné se trochu zamyslet, jen dále jen houště
Miroslawek
06. 02. 2001
Díky moc. Ani jsem nečekal takovou odezvu. Díky.
xpired : Překvapil jsi mě. Jsem z toho trochu vedle, ale to se mi stává často.
Mám pro mikovi povídky slabost... :-))
Hmm, i když jsa hnidopich, říkal bych jim spíš anekdoty...
*!
tvůj styl ve mně probouzí žárlivost ;)
kdybych to taky uměl, hned bych se přidal. ale protože mi přebývá spousta slov, není z toho (zatím?) nic. ovšem... nemůžu si pomoct, tomáš (swettr) je lepší. ale oba dva jste někde daleko vepředu.
Amen.