Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV řeči stromů
26. 04. 2005
4
2
2615
Autor
Mioneo
V řeči stromů
Projdi se někdy lesem co šumí, s lístky si vítr hraje, kažému šeptá to on umí.
Do korun se vplétá, rozcuchané větví rovná, neruzcuchné zase splétá.
Pohladí rány, vysuší slzy co kanou smolně k zemi. Projdi se člověče a naslouchej jak srdce bije tam kde jej slyšíš. Neslouchej stromům a zavři oči, věř jen že jsi a srdce ti poví kde jsi...
Z duše ti vítr zvedne prach a opadne tvůj strach.
Víš jak lehce je tam kde zapomeneš...
2 názory
teď nevím... máš to tam nebo ne? psala jsem předtím ještě jednu zprávu, ale teď ji tu nevidím.... :/
Teď jsem se byla projít:) jak jsi nám sem poslal to sluníčko...zdrhl mi pes...tak jsem se pro něj vrátila a donutila ji, aby se mnou šla - do lesů hlubokých, když ale začal po chvíli padat sníh... museli jsme zpátky. Asi to tušila... byla jí zima, i pršelo... ale já to ještě nevzdala:)
Je to absolutní pravda.Stromy a vítr nebo větřík jsou jedny z nejhezčích"věcí",které nás mohly potkat.
malinka_hvezdinka
29. 04. 2005
Děkuji =:o) jsem u stromů rád, ať jsi nahoře či zažiješ pád, les ten tě nabije, má všechny rád...
Než je z něj Strom,dá to hodně práce,,,,ale když je z něj Strom,,,"Pohladí rány, vysuší slzy co kanou smolně k zemi",,,,,
já lesy nesnášim...sorry..................asi vod tý doby, co sme s fotrem museli povinně chodit na houby.........
Nicollette
27. 04. 2005
Pohladí rány, vysuší slzy.....ano, stromy to dokážou.... Z duše ti vítr zvedne prach a opade tvůj strach.... krásně napsané.... TIP