Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS láskou lásce vlastní
09. 05. 2005
7
0
2232
Autor
Jarri
tolik zbytečnejch slov prolil jsem hrdlem
posledního lahváče
a tak raději mlčím si stále to svoje
a ty hltáš každý moje slovo
pamatuješ,jak malovali jsme si na rty?
tolik krásnejch snů
zapomněl jsem
a olízl si je
a pusu na dobrou noc
pošli dnes na charitu
mysli trochu na sebe
mně spát se bude dobře
asi už jsem Ti to psala, ale působí to na mě děsně tvrdě. Ta holka si to přece nezaslouží! Jak bys s ní mohl jednat tak, že "mě spát se bude dobře"?! No asi to moc řesim.
Mě se strašně líbí, jak píšeš, ale Tvoje slova mě strašně bolí, když to čtu.. Jsou jak takové ty malé akupunkturní jehličky a bodají mě přímo do srdíčka!
Přes to je to nádherný (hlavně výraz "malovali jsme si na rty"), a proto TIP!
zuzuzu:schematický určitě ne!poloprázdný?to asi záleží na čtenáři..ale děkuji
Jarri: I ty, že se tak moc lepšíš. :-)
je mi ctí, že můžu ten tvůj vývoj sledovat.
no snad to před tím nebylo zas tak hrozný :-) , poslední dobou se to vše ve mně hrozně bije,tak se píše líp..
pozorovatel
11. 05. 2005pozorovatel
11. 05. 2005
ani suchý, ani při zemi, si dovolim nesouhlasit s "pozo"-----tady TO sedí..../viz vejš/...moc zajímavej a "chytrej text", dá-li se říct....
inlajn:děkuji za kritiku,moc mě potěšila....pokud máš chuť,koukni se i na ty 3 starší..ještě jednou děkuji..
Je to smutný, ale ze života. Myslím, že na to jak je to krátký slovo rty přímo bije do očí.Dvakrát už je moc. Ale jinak je to zajímavý.
Oslovil mě a MOC se mi líbí prolog.....a za to Tip ;)