Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFór for you...
12. 05. 2005
0
0
2262
Autor
verbum
Ked rano otvorim unavene oci, dva - trikrat ponatahujem strpnute telo, poriadne sa vymocim, oplachnem si zalepenu tvar, kefkou vysucham zltobiele zuby, vypijem zeleny nesladeny caj, zdlabnem cerstvy biely chlieb s maslom a marhulovym dzemom, obleciem sa do domaceho, dokoncim rozpisany roman, nacnem dalsiu poviedku, napisem tri volne verse, prihrejem si kuracie sote s dusenou ryzou, hodim na seba mikinu a dzinsy, obujem si tenisky, hrebenom si prebehnem strapate vlasy, drbnem na seba za hrst gelu a vyrazim do parku.
Ked sa podvecer vratim, este dlho do noci budes sediet nad rozluckovym listom, co som ti napisal minuly tyzden a kropit ho slzami bolesti. Ano, urcite to tak bude. Skoda, ze sa ta nemozem dotknut. Skoda ze som do bodky splnil, co som v liste napisal. Neda sa povedat, ze by som sa citil prave najhorsie, len mi je luto, ze nedokazem odpovedat na tvoju jedinu otazku, otazku, ktoru si kladies uz siedmy den v kuse stale dookola. Preco? Preco? Preco?
Ale som rad, ze existuje...
Ked sa podvecer vratim, este dlho do noci budes sediet nad rozluckovym listom, co som ti napisal minuly tyzden a kropit ho slzami bolesti. Ano, urcite to tak bude. Skoda, ze sa ta nemozem dotknut. Skoda ze som do bodky splnil, co som v liste napisal. Neda sa povedat, ze by som sa citil prave najhorsie, len mi je luto, ze nedokazem odpovedat na tvoju jedinu otazku, otazku, ktoru si kladies uz siedmy den v kuse stale dookola. Preco? Preco? Preco?
Ale som rad, ze existuje...
Zatial sa mi uspesne dari najskor vstat a potom vymocit, hoci ked budem starsi, nevie, neviem
...taky si myslím, že zůstal v posteli... potom ovšem sousloví "vypijem zelený, nesladený čaj" získává úplně jiný nádech...
Skuste si ten koniec precitat pozornejsie a mozno pridete na nieco... A hutchovi odkazujem, ze mne cestina problemy nerobi
... potom ovšem sousloví "vypijem zelený, nesladený čaj" získává úplně jiný nádech...
začínam sa cítiť previnilo, ale milo ;-)
byl ten čerstvý chléb opravdu bílý ? Nebyl zelený a nebo hnědý ?
...tady nás někdo nebude mít rád. Nevím, co mi to napovídá...
byl ten čerstvý chléb opravdu bílý ? Nebyl zelený a nebo hnědý ?
...tady nás někdo nebude mít rád. Nevím, co mi to napovídá...
Ale no tak, asi som to inak pojal a mozno sa ten pako naozaj pomocil Kto vie?
Ja fakt nie som nahnevany ved o nic nejde som rad ze poviedka nastolila otazky
vždyť jsem to říkal... a nejenom pomočil. Cosi mi napovedá, že marhuĺový džem by až tak úplně nemusel být marhuĺovým džemem...
John_Ceder
12. 05. 2005
Mozno ze miesto toho marhuloveho dzemu by mohol byt napriklad citronovy, nemam pravdu Redhot?
reflexivní útvar, úvaha dejme tomu, ale povídka ne. Nicméně nepíšu, že se mi to nelíbilo.