Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevystřelit si ruce z těla
16. 05. 2005
4
0
2613
Autor
Jaromír_Jágr
jsme malí bojovníci s vystrojí
co tlačí do zátylku
pohání nás dál
do ledové arény
s noži na chodidlech
se těžko vybruslí
a ty mi tleskáš
Jaromír_Jágr
11. 02. 2006Jaromír_Jágr
18. 05. 2005
poezie s hokejkou...opravdu zvlastni kombinace...ojedinela...a to je moc fajn.....ale jinak, kdyz si to tak vsechno prectu....hezky to zni...ale kdyz se zeptam, kurna, co tim vlastne chtel rict....tak nejak tapu...:-)
cimz chci rict...ze kdyby si k tomu napadu poezie s hokejkou dodal nutnost neco vyjadrit...mohl by to opravdu byt GOL...:-)
Jaromír_Jágr
17. 05. 2005
Koukám to psaní hokejkou....Ti docela jde....asi ses na dnešek moc nevyhajal....:-))))
Jaromír_Jágr
16. 05. 2005
ale já vím....tak se nezlob....úsměv posílám...a típek i za tohle dílko..zapomněla jsem ho tam odškrtnout....
Jaromír_Jágr
16. 05. 2005
Uznávám předem že sem zaujatej proti hokeji a to dost ovlivńuje můj úsudek. Každopádně fuj.
Jaromír_Jágr
16. 05. 2005
fuj je mi blbě když se na to jen podívám, ať je to co je to, cejtim z toho fuj fuj hokej hnus Brusle ve mě evokujou skřípění a mráz po zádech, zůstaň u svýho řemesla a nefušuj do psaní, Jardo
Jaromír_Jágr
16. 05. 2005
je tam obrat který mimoto že je rádoby hlubokomyslný evokuje brusle. další verš už mluví o bruslení i když je dvoj a více smyslný.
Pak ten nick je taky hnusnej a to žesi zaplnil pokec kydama o hokeji, prostě, fuj fuj fuj, kdo fandí hokeji neni čech!