Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekám... (Nesmyslná balada)
12. 12. 2000
7
0
3341
Autor
Skleboun
Čekám, až dozní poslední údery bubnů, rozlíhající se v tichých uličkách a smutně líbající růžovou tmu...
Čekám, až poslední vlak odjede do stanice Samoty ticha a já se projdu po kolejích, zapalujíc si svůj poslední doutník útěchy...
Čekám, až mě rozverně pobíhajíci děti pustí na pískoviště, abych si mohla postavit svou poslední bábovičku za zrníček pravdy...
Čekám, až odejde ta poslední šedivě ospalá paní a já si budu moct koupit dobrou náladu a pytlík arašídů...
Čekám, až mě poslední andělé pozvou, abych s nimi šla tančit na špendlíkovou hlavičku a já jim k tomu budu hrát na hřeben...
Čekám, až se dopíše poslední řádek té mé nesmyslné balady, kterou píše sám život...
Teď... mi vypadlo pero z ruky.
ech...vzhledem k věku...v Tvém věku už jsem tři roky kouřila:-))))
a jinak(?)
občas nám padají z rukou věci.ale je to jen proto. abychom je mohli později zvednout....
*
Janis: vis, ja se bojim, ze bych uz pak s kourenim neprestala... a to nechci. Ale stejne si myslim, ze kednou me to asi nemine :))
Je to sentimentální a erotickéé ! ffffůůůůůůůj ! :)))))
Ale jo - má to snad něco do sebe, ale tohle by napsal téměř každej :)
Gill: co je na tom erotickyho? Za takovym ucelem to 100% nepsala... mohl bys to objasnit?
Čekej až příjde pravá chvíle a pak ho zvedni.
nebo čekej až ti ho poslední anděl podá.
Pěkný.
Neboj, ty to pero někdy zvedněš, nebo přijde někdo, koho máš ráda, nebo ten anděl a zvedně ho on.