Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTajemství jihozápadní Moravy
Autor
infoň
Ještě zbývá několik volných míst na výlet za režijní cenu po místech, která mohou být klíčem k pochopení sakrální i světské krajiny, k jednomu z velkých tajemství uprostřed Evropy.
Účastníkům se nabízí možnost slyšet podivné hypotézy přímo z úst jejich autorů.
Poklady dějin se otvíraly jednou do roka na VELKÝ PÁTEK. Vy tuto možnost dostanete nejdříve opět za rok, až se na jaře zazelená nová tráva na místech, která kdysi znamenala svět.
Vám, kteří se rozhodnete pro, bude předloženo zlato dávných tajemství.
Bez tajemné květiny, kterou si ovšem můžete vzít s sebou.
Pokud má někdo z Vás skrytý a svůj, skutečně osobitý pohled na naše dějiny, dějiny Evropy nebo světa před více než 750 lety, možná mu bude umožněna účast zdarma na náklady pořadatelů.
V blízkých dnes prozradím více těm, kteří se vrátí na tuto stránku nebo si sami řeknou o stopu ke své vlastní dávné a zapomenuté minulosti.
Výlet není vhodný pro ty, kteří nechtějí poznat pravdu ...