Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž
31. 12. 2000
8
0
2437
Autor
J
Když přivřu oči
neslyším
už dlouho
něhu ve Tvém hlase
A když chci přivonět
necítím
Stopám Tvých kroků
nic nepodobá se
... málo sugestivní, postrádám zde pořádný metafory a obraty hodné poezie. Nejsem na takovou přímočarost.
Lyryk ma pravdu.. je to efektni.. ale ne z touhy po efektnosti..I uprimnost muze byt efektni.. a i efektivni, nebo se pletu?)
hehe:-))), ale hovno, můžu něco znát aniž by to pro mě zrovna bylo aktuální...:-)))
Hutné, odsekané na to nejnutnější a já tomu věřím.
Málo slov, která hodně bolí, má to sílu.
Mě se to zkrátka zdá hodně dobré, a přidávám na hromádku tipů další, novoroční.
Zajímavé..uplakánkové
Prostřední sloka by potřebovala interpuňci nebo aspoň pomlčku, jinak jest taková nějaká ...no mě se nelíbí
Je to efektní, pouze efektní. Aniž bych snižoval hodnotu tvého prožitku, musím se přiznat, že jsi mi nepředala dar požitku. Tato poezie o sobě se zatím jen tváří a z grimas nevydává obsah.
Lyryk: Díky za konstruktivní kritiku. Moc jich od tebe nemám :o( Nevěděla jsem, že je to efektní.
Ta básnička je pro mě jenom smutek s tečkou. Jinak nic a navíc bez ambicí... Nicméně Tvých povšimnutí si všímám u jiných autorů - tím spíše díky za návštěvu.