Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePondělí - vážně míněný inzerát na VW typ 2, bus, split window
04. 07. 2005
7
0
6848
Autor
REDH0T
Skorodům -
bez nájemní smlouvy,
postel a židle
na kolech.
Pomalý hlemýžď -
každodenní zprávy.
A modrá kytka
ve vlasech.
bez nájemní smlouvy,
postel a židle
na kolech.
Pomalý hlemýžď -
každodenní zprávy.
A modrá kytka
ve vlasech.
Lysohlávka
19. 07. 2005Lou_Whopper
18. 07. 2005
lidičky tip za váš optimism,a Rdhote ten autobus s ičkem je papa bus nebo se mejlim?Tak všem hezký den i když zrovna dnes prší-teda aspoň na Moravě.
Lou_Whopper
06. 07. 2005
H0TÍKU: zkusila jsem to, z přebytku energie a dnešního záchvatu dobrodušnosti :o) Hrboulovi vysvětlit po zprávičkách sama :o))
Redh0tíku, ale jestli s sebou bereš i Boba Dylana, pak už u mě nemáš šanci :o))))) .... protože toho pána já k smrti MILUJUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)))))
Mimochodem, slušně jsi mě zas jednou zjančil... Už nevím, co bych poslouchala, tak jsem právě vyhrabošila jednu verzi
Blowin´ in the wind..... kterou ale... pozooooooooor.... zpívá Marianne Faithful :o)))) .....a na kytárku jí k tomu údajně brnká moje druhá největší láska Keith Richards
1. Dylan řídí a pokud jsme on the road, tak ho nemůžeš obtěžovat
2. nic nepouštěj - i když řídí, tak nám k tomu milování zazpívá, že Bobe ??!? :o)
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwww .......................................... tak na tenhle mejdan jedu! :oD)
ale prozatím pro kancelářskou pohodu doporučuji další pecku pana Voxe - ONE
Nás zajímá maximálně TRANSPORTER t1 do roku výroby 1967, nejvýš potom t2, která navazovala... :o)
...už jsem na tom tak, že uvažuji o dovozu z USA. Jenom loďné, clo, různé poplatky a dovoz do ČR vyjde na půl kila. A to mluvím o vraku s pořizovací cenou 0,000nic :o) Plán 2 je známej v D a průzkum stodol místních kulaků :o)
samozřejmě, že svezu všechny účastníky NeoPísmácké diskuse. Včetně Velly. Otcové zakladatelé budou mít výsadu řízení vozidla - moderování :o)
koukněte se na http://www.thesamba.com/vw/classifieds/cat.php?id=5 je to nádhera
jenyku - kdykoliv budeš potřebovat se mnou svézt, pamatuj, že mé dveře ti budou vždy otevřeny - chceš nastoupit - jedéééééééém :o)
cattie - ten je sice novější, s neděleným sklem - po roce 67, ale duši teda má :o)
kurva, dokonce bych řekl, že ten obrázek je krásnější než celé moje dílo :o)
Krucinál, mám strach,, že z týhle cesty se už nikdy nevrátím...
i když bude zavřenej v garáži
už x let pasu po vetošovi. Loni se mi do toho nabornili dva klukáči, takže jsem musel přesedlat ze sportáže bez střechy do prostorovejch vágnů. A jako první je na raně samozřejmě busík...
ještě jsem nevyjel, možná ani nevyjedu, ale rozhodně si za tím jdu a vím, že se nevrátím...
JENINK - no jasně - jak jinak... cesta není asfalt - podloží a pruhy :o) ...a nedělej ze sebe už blba a sbal do torny rohlíky a paštiku MÁJK, jak by řekl náš pan Bolehlav Polívka
Lysohlávka
04. 07. 2005
jeeeeeeeeeeeee........ to by se to jelo ......... to by se to snilo .....
A jako první věc si pustíme z hitparády věc téměř současnou. Zvolna potom půjdeme hlouběji v čase....
Kdo je pro Morcheeba - Rome Wasn´t Built In A Day ?
Jsem jednou dělala kamarádovi batikovaný tričko s takovýmdlenc busítkem :o)))
sakra že bych se taky poohlídla po nějakým busku??
ale slečna už to asi všecko prolezla...:))
jojojo - to bude pánové jízda. A navrhuji s sebou vzít pro pobavení ctěných dam i fotbalisty Manchesteru United
holky, v busu s Váma miluji každé ráno... Catie, alina, dadíková - cmucinky