Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(N)erotická
03. 01. 2001
8
0
4265
Autor
Sadaf
Ve snech Tě vidím
toužící
vkládám Ti střechýl do dlaní...
Schladí Tvou vášeň
(aspoň na chvilku)
a myslet budem...
...na spaní
A nemohl by střechýl být třeba klystýr a že by potom nemuseli myslet na spaní ale na sr...
:-*B
Chladil, chladil, až to ZCHLADIL. Čiliže se jedná, jak jistě všichni ví, o změnu stavu. :-) Tak mě napadá, že po úpravách od Cavalera by se mohlo nakonec jednat o úplně jinou změnu úplně jiného stavu, ale to je již jiná pohádka - milé děti.
Sadáfku ... nějak jsme zlyryčtěli a vytratila se nám prostá srranda...
co s tím uděláme ?
All.: střechýl je běžný výraz, nevím z čeho jste tak vypleščený :-)
Odvodil jsem si, že střechýl je rampouch, je to tak? To jsou taky slova:-))
Kdyby jsi dal za vášeň třeba "hořící", vynechal (závorku). Tak by to šlo:-)))
Akorát má to přec jisté nedostatky. Neb jednou jsem viděl film (ale pssst, doma to neříkej, že se na takový věci dívám:-))) a tam ten rampouch použil tak, že ta holka vášní málem schořela:-))) A pak ještě spaní má dva významy (minimálně:-)))
No a teď když jsem si to náležitě upravil, odůvodnil a objasnil, si dám za své úsilí TIP:-))))