Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ MATRIXu
06. 01. 2001
0
1
1684
Autor
Henry_Cold
"Je rozdíl mezi tím znát cestu a jít po ní"
1 názor
Morfeus??? ˇŽe by? Nebo ta vědma? NO už nevím, .................bay bay, Mr. Anderson :-) My name is .. dopr, jak se to jmenoval. Leo? :-)
Cavalero: uber trochu paranoie. Nechápu, proč bych se do Tebe měl navážet.
Ty si tu myšlenku uvodil asi takto: "každý to ví, ale neřídí se tím, kašle na to". Kdežto já se ptám: "Proč?" Čili jdu kousek dál.
J, dík ;-)
Cavalero, sice to není nic nového, přesto je to důvod k zamyšlení. Permanentní. Nemyslíš? Asi ne...
Proč po ní nejdeme? Nemůžeme nebo nám chybí vůle?
Vio: nechápu proč se do mě opět navážíš. Já jsem nenapsal JEN "Nic nového". Jestli jsi pozorně četl, což jsi jistě udělal, tak sis i všiml, že má věta pokračuje a rovněž je zakončena otazníkem. Takže nechápu o co Ti jde.
Vio: Lidé nechtějí myslet na smrt a zdá se jim jako něco příliš vzdáleného a nepříjemného a plné strachu, tak i myšlenky o ní odkládají. Přitom nám vědomí smrti dělá službu, abychom plně žili každý okamžik, protože žádný z uplynulých se nikdy nevrátí. Abychom se odvážili třeba přijet na sraz Písmáků zpočátku tolik cizích a přednést báseň, protože tolik lidských srdcí právě naslouchá :o)
Nápověda: Co máme? Vlastní život, prostor, čas a vůli jak s nimi naložit. Volíme si i přátele. Poznáváme mnoho tváří a nacházíme lidské bytosti,ptáme se také, co udělat, nádherná hra, jíž lze naplnit - jakkoli.
nejsem Matrix-fanatik, spíš ten film nesnáším, protože jsem ho musel vidět třikrát. nedopatřením... nevím k čemu tento citát...