Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePartie
09. 01. 2001
4
0
3534
Autor
Sadaf
Tak rozdej karty ďáble
dnes poslední si šanci dám
...
a když prohraju???
Pak půjdu s Tebou...
jedno kam...
No tak já nevím...:-) S ďablem neradno si hrat, na druhou stranu by to zase mohla byt vetsi sranda nez hrat karty treba se starou babickou nebo nedej boze s Panem bohem... Ale v celku se mi tohle tvoje dilko libi a tak......
Aby byla pochopena správně má 1 věta nahoře... je to absurdum!!!
Už to hrát s ďáblem je zlo!!!! Asi vím co máš na mysli
Tahle básnička je působivá, ale (aspoň u mne) potřebovala jistou inkubační dobu.
já nehraju o sebe... když vše je na náhodě
nevěřím náhodám ani těm pseudo :-))
Miroslawek
09. 01. 2001
Musel jsem si to asi přečíst víckrát a zapomenout na komentáře mých předchůdců, abych pochopil, jak daleko to má k blbůstce (stejně jako řada dalších Tvých "blbůstek").
Jak krásně se to hodí k auditku o čaji, které jsi včera vytvořil a kde se hovoří i o alkoholu, jak krásně to na něj pasuje. V uvozovkách to "krásně" sedí na Tebe, Ty víš co mám na , mysli. A našla by se celé hromada věcí, na které se to tak hodí.
A o tom jestli rozehrát tu hru nebo ne. Hodně často ji hrajeme a ani si toho nejsme vědomi. Pochopíme teprve tehdy až když nám na šesti kostkách, najednou šestkrát padne jednička a náhradní hody už se nepočítají. Pak už je jdno kam ...
TIP za tu hloubku a šířku, která je vystižená v pouhé hrstce slov, která tak krutě a pravdivě útočí do nitra našeho svědomí.
Hop nebo Trop. Někdy stačí tak málo, aby se Ti změnil celý život.
Já ještě pořád chci věřit na Zázraky... *)
Pokud hraješ s peklem v sobě, vždycky máš šanci 50 procent. Pokud hraješ s peklem venku, šance se snižují. Líbí se mi to, Sadafe. Hra s ďáblem, hra s ohněm...oheň a ďábel k sobě patří...TIP.