Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Tebe
Autor
Calipso
Pro tebe..........
Jen pro tebe jsou tahle slova, má lásko,jsi statečný, hrdý, jsi svého "Já " ten velký pán, jak na oko jsi šťastný, ale, lásko, jedno nevidíš, ty jsi sám, tak moc sám. I letní vánek hladí prsty kopretiny, víla v noci tančí s podivnými stíny, nevidíš na sobě ani kousek viny.
Zkoušej se bránit lásce směle, co nevláká tě do osidel tvé postele Láska pravá očima směle číší ven, pryč jsou doby, kdy v náruči léta jsem šeptala: " Jen mě si , Lásko, Vem!"
Noc zahaluje skutečnost, pouhé zdání, krátkodobý sen.Opravdová láska pohřbí strach, mluví skutky a ne slovy, z těch, které v pouhá slova věří, jsou ,dnes, jen pouhopouhé -vdovy- .Věř srdci a tomu, co je v něm, bude tobě i okolí lehčeji a ne jen jeden den.
Láska lháře ostřím tvrdě stíná, vezme jim jejich lesk a třpyt. Setni, ty ostří blažené, pohřbi v náruč věčnosti srdce, v prachu, již , kdysi, sražené.
Ukaž zblízka ten svůj lesk a třpyt, setni rychle. A v okamžení?
Obě duše mají Klid.
(Calipso)