Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNÁŘEK JEDNOHO ZBLOUDILCE
19. 08. 2005
1
0
1884
Autor
Drnda
Můj svět se točí
tak moc se točí
má mysl bloudí
tak odpusť
Ne – myslím
že na Boha nevěřím!
Kam až má duše dojde?
nechci Vaši pomoc
až bude chtít - tak si odejde
Už konec s těmi prosbami
dost výčitek
a strádání
Myslím
že opravdu na Boha nevěřím
a nedůvěřuju ani Vám
raději si svou dávku dám
a zapomenu
poslední slzu setřu
a možná i konečně umřu
Drogy a láska ? V zásadě jde o dost podobné věci, jen láska je mnohem, mnohem milosrdnější...
Děkuji, Vesuvanko :)
Cipriane: možná ... jak se to vezme... ale asi máš pravdu - věřím, že láska přebolí a jizvičky po ní třeba příští láska vyhladí... ale jizvy po drogách - ty se vstřebávají dlouho a složitě (pokud se člověk stal závislým). Jinak, já jsem k drogám tolerantní, i k lidem, kteří se rozhodli je vyzkoušet... jen musí stát pevně na zemi a nedovolit, aby vzlétli vysoko, odkud je návrat obtížný, protože tam ... tam je to přece tak jiné...
je to skeptické... já viděla hodně závislých lidí na drogách a neuměla jim pomoct (většině) a leckdy se i bála jim podat pomocnou ruku... oni ji pak umějí sežrat celou...
ne všichni - jen ta většina.... než jim to dojde samotným... nelze je nutit jinak žít a řešit za ně samotný jejich věci...
někomu jsem pomohla - a to mi je satisfakcí :)
ale to asi není na debatu sem....
ne všichni - jen ta většina.... než jim to dojde samotným... nelze je nutit jinak žít a řešit za ně samotný jejich věci...
někomu jsem pomohla - a to mi je satisfakcí :)
ale to asi není na debatu sem....
Tak to od něj víš asi taky svý... a je to od něj pěkný! - že ho pozdravuju :)