Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyHolení
27. 08. 2005
1
0
4676
Autor
kokolaking
VÍTE VE SVÉM OKOLÍ O NĚKOM, KDO JE VYHOLENÝ?
UDEJTE NÁM HO
VE ZBRUSU NOVÉ PÍSMÁCKÉ REALITY ŠOU
VYHOLENÍ
KTERÁ PROBÍHÁ ZDE POD TOUTO DISKUZÍ
----------------------------------------------------------------------------------
RrEKLAMA: TRPÍŠ? NETRP! ČTENÍ KOKOLAKINGA PROSPÍVÁ ZDRAVÍ I VAŠÍ ZNALOSTI SLOVESNÝCH VZORŮ
malyneviditelnykralik
09. 10. 2005
To není nic. Co takhle VyHulení? Kdo je dneska dobře vyhulenej? (nezamněňovat se zhulenej) :)
ing_Výkundortík_Rudolf
30. 08. 2005pozorovatel
29. 08. 2005
Pišto, to je klasický logický problém. Tím, že Plzák popírá autorství toho výroku, jen potvrzuje jeho platnost, neboť zatlouká, zatlouká, zatlouká. Kromě toho jsem to z jeho úst též slyšel.
ing_Výkundortík_Rudolf
29. 08. 2005Pišta_Hufnágl
29. 08. 2005Pišta_Hufnágl
29. 08. 2005Pišta_Hufnágl
29. 08. 2005dva_karlove
29. 08. 2005
podobne souteze vyhraje jen ten, kdo ma vyholene i informace v mozkovych zavitech (teda soude podle osazenstva v tv realityshow)
... takze Ing. a jeho hafhaf... smula :o)
Pišta_Hufnágl
29. 08. 2005
Ha ! :-)))
Dostal jsem Pištu na lopátku !
Ale jak jsem už psal - vyčůraný geront pravil, že dá 100 hadrů tomu, kdo mu to ukáže v jeho KNIZE !
Jo, jo ... tam to asi fakt nebude - těžko by šel takhle do rizika, že bude koučovat na Hlaváku bezdomouce.
Anebo - a v Praze je i tohle možné - má tolik chechtáků, že ho pálej ve strožoku !
And in this case - Hrrrrr na něj !
:-)
Pišta_Hufnágl
29. 08. 2005kokolaking
29. 08. 2005Malá_Holka
29. 08. 2005kokolaking
28. 08. 2005
nemam rada realityŠou a udavace..a tak nikoho neudam..a nebo ze bych prece jenom....:D
kokolaking
28. 08. 2005
:-)) teda ten je ale zvídavej ... ale jestli je vyholenej, to je otázka :-))
(na bradě zatím nemusí, to mám potvrzeno ze spolehlivého zdroje)
já ho avízem už natíral ... asi je zrovna zmazanej holící pěnou Windsor, co my víme :-)))
Pišta_Hufnágl
28. 08. 2005
Tak to plkáš Ty , Pištíku.
Na vlastní uši jsem to slyšel - z jeho úst.
Copak, copak ?
Nikdo Tě už dlouho neobdivoval a tak to chceš napravit ? :-))
Pišta_Hufnágl
28. 08. 2005Pišta_Hufnágl
28. 08. 2005
a dokonce jsem to i četl v nějaké jeho stati ...
A pokud mi dáš čas, tak si dokonce myslím, že je to na LP "Zavěste prosím, volá Semafor ... " ... ale to nemůžeš pamatovat :-)
mmch ... předvčírem mu bylo 80, tak bysme s tou návštěvou neměli váhat ..
Pišta_Hufnágl
28. 08. 2005
Cha cha ... :-)
Se zájmem jsem se začetl ... všimni si, že zdůrazňuje, že to NENÍ v žádné z jeho knih.
Že to neřekl, sice popírá také, ale již ne tak jistý v kramflecích.
No, taky vzhledem k tomu nesmírnému kvantu rozhovorů, vstoupení a článků, co měl, bych si na jeho místě nebyl jistej, ani jak se jmenuju.
Ale co s tím ?
Je to tak vžité a spojené s jeho image, že i popírání může být z jeho strany prachsprostým pí árkem ...
ech .. P.R. jsem nevhodně použil ... mnohem přesnější je REKLAMOu
sourry .-)
to je tak stupidní, že ani nebudu povídat nic o nadmíře alternicků pozorovateli...