...treba "Povídka o Lordu Mrdáčovi, kterému chyběl vitamín Cé"
Proč si čuráci nepíšete mejlem (pozor ne Hlavsou..) ? Redaktore Janku, chtěl bych tě poznat osobně, prohlídnout si ten Tvůj ksicht detailně zblízka, lepší demagogickou píčovinu jsem nečetl ani kdysi v Rudým právu...
...ukaž mi karle jak jsi agresivní.. Rád ti tvý koule našiju na čelo. i tomu druhýmu, kterej mimo jiné není..
nó.. já teda myslim,že se i ten Belzebub možná urazil...:-)
jan(ek) - mě činí šťastným :-)))
Bože můj, já začnu bejt nejenom sprostej, ale i agresivní... :(
taky mě to napadlo, ale copa se to sluší na holku?
ahoj karlové :-)
Ahoj nico...)
Tak já to řeknu i za tebe: Drahý rjGee, vezmy si tyhle svoje srágory, a jdi s nima do prdele, ju?
jo!!
ale ne, nečertěte se
karel to řek ještě dobře
avi jsem nedostal
ale zato ti poslal nový avi od jinýho díla tohohle autora
a ježiš, nepřemýšlejte pořád, čí je to alternick...
stačí, že je to provokativní kravina
No jestli je to skutečně nekrolog toho pána, tak to je docela zajímavá událost...rozhodně by ale nebylo na škodu připojit poznámku o tom, kdy a kde se bude konat poslední rozloučení s drahým zesnulým a do které že hospody se poté přesune smuteční průvod...
Klid kluci.. Stačí to nečíst.Zatím jdu na kolo, od jezera začíná foukat pekelnej vítr.
jan(ek): pokaždý když se dočtu o "blbovi Sklenářovic" - vyskočí mi další žaludeční vřed! - :-)))) Honza
Dobrej nefrolog!
-------------------------------------------------------------------------
KOKOLAKING EXPANDUJE DO CIZÍCH VOD. jen díky zaujaté četbě JEHO DĚL se podařilo jan(kovi) ZVÝŠIT ROČNÍ OBRAT O VÍCE JAK 100 000 KČ.
KOKOLAKING - ZELENÁ PRO VAŠE FINANCE
Bože můj, já začnu bejt nejenom sprostej, ale i agresivní... :( pravili dva karlové...
jak budeš agresivní, chcípáku?...pošleš na někoho svýho čokla?
Pate, pusinko, vem si prášek, jo? Zase plácáš hlouposti, víš přece, že ti to nedělá dobře.
karlíčkové...jaký hlouposti...já tady neplkal o agresivitě...jestli s tímhle oslňuješ v homoklubu, jest to jen tvoje věc...
jen se mi líbí, jak podobní rachitičtí sráči, jako si ty, maj na netu silnou hubu a velký ramena...
tak už nejen psy štve rachitik....:)
HOUHOUHOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
právě jsem dostal exluzivní zprávu, že máme dalšího VYHOLENÉHO. A zdá se, že je to PAT_ESSOX. pate, jak se vyjádříš k této zprávě?
--------------------------------------------------------------------------------------------
reklama: Máte doma vlka? chcete ho naučit nové kousky? Čtěte mu před usnutím KOKOLAKINGA. - MINISTRINĚ EMEROVÁ VARUJE: ČETBA KOKOLAKINGA NEBEZPEČNĚ ZVYŠUJE INTELIGENCI (tyto účinky nejsou patrné, jste-li Vlk, fašista anebo klerikál)
HOUHOUHOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
právě jsem dostal exluzivní zprávu, že máme dalšího VYHOLENÉHO. A zdá se, že je to PAT_ESSOX. pate, jak se vyjádříš k této zprávě?
--------------------------------------------------------------------------------------------
reklama: Máte doma vlka? chcete ho naučit nové kousky? Čtěte mu před usnutím KOKOLAKINGA. - MINISTRINĚ EMEROVÁ VARUJE: ČETBA KOKOLAKINGA NEBEZPEČNĚ ZVYŠUJE INTELIGENCI (tyto účinky nejsou patrné, jste-li Vlk, fašista anebo klerikál)
Víš co, Pate? Stav se. Slibuju, že vlka uvážu. Nejprve ale prosím, abys donesl místopřísežné prohlášení, že nebudeš požadovat nijaké kompenzace za škody, které vzniknou na tvém zdraví v důsledku mého jednání. Podepsané a datované. To si pečlivě uložím, a pak se můžeš vrhnout do víru boje, když o to tak stojíš. Dokud ale nebudu mít jistotu, že nejsi hajzlík, co si nechá přerazit nos, a pak vymáhá odškodné, nezkřivím ti ani vlásek. Mám svých starostí dost.
Pravda. Nikdy jsem se ti nepřiznal, že už se holím...
Nicméně, zcela vážně - když mi podepíše papír, že nebude uplatňovat nároky, jestli mu nějak ublížím, tak jsem přesto odpovědný??? To snad ne...?