Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVirgin Islands
31. 08. 2005
2
0
3461
Autor
Renas
Šiel som po ulici a uvidel som tehotné dievča. Čakala na autobus. Napadlo ma, že by som sa jej mohol spýtať, či je panna, ale šiel som radšej ďalej a stále som premýšľal, že všetci sú panici a panny. Ako ja.
americanDREAM
07. 09. 2005CrawlingChaos
07. 09. 2005Aššurballit
01. 09. 2005
Panenství, jak se v poslední době často zdá, je mnohem více stavem duševním než tělesným. představme si situaci, kdy bychom tyto dva způsoby panenství od sebe oddělili a vytvořili např. postavu, která je i přes několikeré zasunutí stále duševní pannou dle všech pouček příslušných filmových dokumentů (viz polovina teen produkce)
Nicollette
31. 08. 2005
no přece poznání, že už to má za sebou:) potom se bude stále chovat jako panna;)
Nicollette
31. 08. 2005Nicollette
31. 08. 2005
no, ale nepopřeš, že pak se v myšlení dívky něco změní. alespoň touha po tom poznání...;)
Nicollette
31. 08. 2005
ale né, pointa by právě byla v tom, že by se to nedozvěděla. tělem jó, ale neví, že to byl sex a právě pro to po tom neustále touží:)
taky nikdo neříká, že by to byla povídka na reálném základu
Nicollette
31. 08. 2005
Nicol, co si mám o tomhle myslet? teď večer, na takovém diskutéry opuštěnm místě...