Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA basta la vista
05. 09. 2005
3
0
2242
Autor
Sigourney
Od pasu dolů
nechaná napospas
pasákům
pasívně
pasu se
na jejich pastvinách
posté
čekám
pospěš si
rytíři
či kdokoli
v krunýři
zlatou zbrojí opásán
ať už jsi zdeněk pospěch
nebo třeba mauppasant
Ach, tak to ano... ale podiv se na mistrovství evropy ve volejbale tam jsou aspoň udělaní chlapáci...
pozorovatel
06. 09. 2005Slůůůníčko
06. 09. 2005dejv_ren_stimpi
06. 09. 2005pozorovatel
05. 09. 2005
...týýý jó, bez fotky bych ani nevěděla, o kom tu kvákám. Ale vážně: fotbal láska má, a zdenda měl prsty (špičku kopačky) u včerejšího prvního gólu. I když to zmršil spíš Bolf.
pozorovatel
05. 09. 2005
už vidím, jak ta slepovaná sparta postoupí ze skupiny, od aresnalu dostane nejmíň trojku, smete ji i ajax, možná že thun dovolí plichtu.
hřebík nejen do hlavy, ale i do rakve dobrýho fotbalu. Aleradši opravdu sparta, než ta zoufalá slávia. Ech, škoda slov! Bohušůůů, pospěšššš!!!
pozorovatel
05. 09. 2005
Rozčísnu pěšinku, navoním zbroj, mou malou mašinku, lásky to zdroj...Zdroj lásky tekuté, poslouží k radosti, šup s Tebou na kutě, pryč dej pás cudnosti...A Zdenda Pospěchů je jeden z maníků, co odsoudím ve spěchu, já fandím Baníku...:)
není to vypasené spíš hubené
málo slov a dost zábavy
jakožto obyvatel města s největším počtem bordelů na osobu oceňuji
*
pozorovatel: Jak to tak sleduju, Ty budeš asi docela sporťák, žejo:)?...