Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOříškové dortíčky Chipa a Dalea
23. 01. 2001
12
0
5376
Autor
J
Máslo, cukr, dvě vajíčka
zamícháme v misce
tenhle dortík bude chutnat
i kočičce Micce
Oříšky a slunečnice
z pomeranče šťáva,
mouka, prášek do pečiva
to dětská pusa ráda
Těsto lžičkou do formiček
zvládne kluk i holka
na dortíky může přijít
třeba celá školka!
Konstantinidisová
27. 05. 2001
Odpovědi na dotazy: Tahle autobiografie je vyzkoušená v plynové, naší JEDINÉ, troubě. :o)
Bodli, JiKo: v původní verzi to bylo bez TOho. Já vím je to příliš jednoduché a jediná pointa je snad ve výsledné chuti, přesto nabízím spoluautorství na čtvrtý řádek druhé sloky :o)
Pěkný :-))) Už si to opisuju - doufám, že neporušuju autorská práva? :-)))
Jo, Ť :-)
juuuu... ja chodim taky jeste do skol(k)y... muzu prijit? :o)
mnam! zuzo, pro deticky na vareni pridam jeste TIP!:-)
..a je-li trouba dostatečně zmanipulován, upeče to sám a děti s mámou se můžou flákat :-))
Trochu jsem čekala, kdo se chytí dvojsmyslnosti s troubou :o)
A po jídle vyčistit zuby, vyčurat a do postýlek!..."Mamííí, přijď za mnou!"
Mithrandir
23. 01. 2001
Kouzelny...jen to TO v druhe sloce bych vynechala, trochu me to rusilo, ale jinak moc mile..)
Tak kdo je tu pro tebe trouba! :-))))))))
TýAjPí s výhradou k "to dětská pusa ráda"
+další již ve zprávách