Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítr
06. 10. 2005
2
0
2491
Autor
Caallisto
Skrz zhasnutá světla vidí
tyrany
oběti
Kde Lásku v tmavém koutě bijí
pro vrahy
pro děti
To nebylo vyvíjí ale vyvíjí ;))) hlavní je ten smajlík s přivřeným očičkem, to je takové to "nevim o čem mluvíš ale dokážu si to představit" no prostě řečnický dovětek :))) a to i je tam asi správně, i když se mi to taky nějak nezdálo...
Doma je Vsetín a tady je Brno... ale dneska je krásně i tady. Hlavně mám v ruce kaštánek a ten mě neustále těší i ve škole :)
Jooo, kaštánky jsou dobrá věc :)
Tož to máš pravdu, že v Brně je víc zima než ve Vsetíně. Já sem původně z Třebíče /ešjo dál než Brno/, tož vím, o čem mluvím :) Tady na zlínsku máte fakt vedro! Tjo... dyž tady je zima, tož v Třebíči je sibiř :D
Emm, jo, vyvíjí sa.... dobře ;)) Heheee :)
Btw.- jediné, co znám ze Vsetína je moje oblíbená skupina Vysoké napětí a jejich song Johanka z Parku... :D
vyvíjí? ;)))
letošní je nějak opožděný, doma je krááááásňoulince a tady nic.... akorát ta zima sem dorazila :(
mno, vyvíjí!
První co mě napadlo, že tam mám možná blbě i... Ale to asi ne... Takže....emmm ...proč ten otazník? ;)))
Kde tady a kde doma? Seš v Anglii? Esli jo, tož to máš blbé, mlha a déšť jaxviň.
Ta sloka je dobrá, celé to dílko mě něčim upoutalo... možná tou poslední pravdivou větou (a to nemyslim to "ach jo") :) jinak opět děkuju :)
Mno, dřív sem podzim milovala. Už od dětství. Ale asi před dvěma lety nebo tak nějak, sem ho nenáviděla a aj loni to nebylo nic moc... ale letošní podzim sa mi zatím líbí, jak se vyvíjí :)
Zase hezké. Trochu mi to připomělo mou druhou ''sloku'' mých příběhů lásky....Ovšem máš to kratší a výstižnější. :)
Já podzim miluju :) Nedávno mi jedna rastaslečna řekla, že jsem první o kom ví, že má taky tak rád podzim jako ona. Je to nej období... kvůli větru, barvám, vzduchu, vůni ulic po dešti, zvláštním světle v duši... je to prostě moje nej :)
S tou kvalitou bych to nepřeháněla, buďme upřímní a realisti ;)
Jedno z mnoha? Už proto bych o té kvalitě pochybovala :/ Třeba za pár let ze mně vypadne konečně něco kvalitního, co bude mít hodnotu i pro mně.
Každopádně děkuju :)))
A pořádně se nadechni ;)
Tož to je fičák. Emm, myslím, že už sem taky určitě cosi o podzimu "vyplivla". Ale stále ještě nemám uajsněné, esli mám podzim vlastně ráda nebo ne. Asi to bude tím, že je to tak napool :)
"Skrz zhasnutá světla" je divný a špatně vyslovitelný..a obávám se, že láska s velkym L už je vybita...