Moc se Vám to povedlo. T*
želvi, gab je hroznej pesimista a navíc má vždycky pravdu :-), takže, když říká, že se něco stane, tak stane, protože za všechno může :-))
sacco, pajpu fakt super, ještě, ještě, prosím :-))
gabe, my bychom ti pomohli stoprocentně :o)
děkujeme všem za názory, zastavení a tipy, a jen dodávám, že to není ze života :-))
želvi, vždyť víme... :-)
gabe, bych řekla, že se ti to tentokrát zase povedlo, tak jeden malý t* ode mě :o)
jsou místa, která by vyžadovala opravu, ale vaše společná tvorba se mi líbí čím dál tím více.
TIP jak ... jak.... jak Brno.
sacco, rádi si necháme poradit od zkušenějších :-)) moc děkujeme :o)
Reb samozřejmě zaslouží tipa...já bych si dal spíš lipa, protože jsem mlsoun a ne básník...:-))
Hes - není to o nás dvou...kdo to pochopil jinak, tak ho vracím zpátky na zem...:-))
No hlavně, že "Reb je mimo Gaba"... to sem zase dopad!!:-)))
Želvíku, mě bolí už kde co...a bude hůř...:-)))
sacco - tak opravuj, opravuj (teď mi nebrzdí auto) :-)))...a už si dlouho nenapsal pajpu - tak se snaž!!!:-))
Autíčko
nejdou mu brzdy
GAB si nabije čumák
to bude fičák
všude KREV
gabe - psala jsem zprávu :-))
sacco: to je fičák, pajpu chybělo :-) ještě jednou pokorně děkujeme (gabe, pokloň se :-D)
gabe hůř už nebude bude jenom líííííp...doufám...
Reb: ...neklaním se nikomu...ještě mi rupne v zádech a nikdo mi nepomůže...:-))
zelvík:...doufáš marně...já mám v katastrofických předpovědích vždycky pravdu:-)))... a ještě navíc za všechno můžu...:-)))
gabe ty jsi ten největší prdlouš na světě...takže i mě předpovíš na dnešek nějakou katastrofu :-))) anebylo by lepší vymyslet špíš něco jak těm katastrofám předejít...neboj za všechno určitě nemůžeš....od toho sem tady přece já...tak nějak přemýšlím když tady tak píšeš o těch katastrofách toš přemýšlím jestli se mám pustit do něčeho kde si určitě nabuji hubu, toš nevím, ale já chodím do všeho po hlavě toš idu aj do tohoto...
Klaň se mi
Ty stará liško
Ty slintoši básnickej
Radši pajpu též
Hnedka dej
sacco: v pajpu seš fakt dobrej - pokračuj v činnosti - pravda, musím přeskočit, že si mám rozbít čumák, že jsem slintoš a že se Ti mám klanět - ale jinak fakt dobrý...tak už něco vlož...pokud možno o někom jiným než o mně!!!:-))))
želvík: hubu si na 100 % rozbiješ - předejít se tomu nedá...ani Ti nemusím nic předpovídat...přijde to i beze mně...kdybych to ještě navíc předpověděl, bylo to horší...fakt...:-)))
a já ti ještě píšu, že tě mám ráda a ty takhle...no nevím nevím gabíčku :-)))
Gabe, Gabe!! Reb, nevěř mu! TIP