Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtázka
02. 02. 2001
7
0
3024
Autor
Sadaf
Dva orli
smějící se slunci
vzlétli ze svých sfér
do jiných dimenzí
do jiných stratosfér...
a já se ptám -
je to fér???
ve vůni těch atmosfér...
záleží na Tobě, zda to bude fér!
:-) líbííííí!
Chtěla jsem Ti to napsat do dopisu, ale teď to píšu sem: zrovna včera jsem měla takovou tu ukřivděnou náladu, bylo mi smutno, tak jsem před spaním ležela a počítala: CO MÁM? Mám: dvě zdravé děti, práci, mámu,bráchu, sama jsem celkem zdravá, mám kamarády a kamarádky, mám kde bydlet a co jíst...Co víc si můžu přát...v této chvíli...vždyť tohle je základ všeho...Ovšem je nutné počítat s tím, že kterákoliv z těchto věcí najednou být nemusí...Nic není fér, Sadafe...Tip.
Já si myslím, že stejně jako člověk nepřekročí sám sebe, ani orel sebe nepřelétne.
A to je fér.
Sadáfku ,.. hergot, jak bych to,.. .. no, rosteš mi před očima..
Já Ti to už musím říct, lébrž jsem ještě kapku pod parou...
Píšeš přesnětyvěci, který papoušek rrrád
a píšeš je (Falka promine :) kurevsky dobře
víš... i když tam nejsem, tak Tě čtu... vono většinou
už nejni co dodat
seš fantastickej miniaturista
Kdysi mě Tynic poctil "papouch - ani slovo navíc"
rád bych Ti ten putovní pohár nyní předal
píp
není, ale stejně je to krásný a třeba se nám to taky jednou povede, ne? :-)
Ť
Jiko...možná není fér ale zato je ÚŽASNEJ! a i když bolí...přesto je úžasnej... a ty orly máš sadáfku uvnitř...i ty sluneční vzdálený dimenze...máš uvnitř všechno...z tohohle i jiných světů...stačí si vybrat:o)!Víbírej a neptej se jestli je to fér:o)
Sadí a Ty si nemůžeš půjčit brokovnici? chi chi
No ale je to samo trošku o něčem jiném. Krom poslední věty, jako šílka, ikdyž ptát se musíme pořád. Fér. Proč je a není něco fér? A coje vlastně fér? Je fér, že si dřepíme v koženejch křeslech a cpeme se k prasknutí, zatímco tisíce dětí denně umřou hlady? Je fér, že někdo se narodí tak a tak? Třeba si vyzkoušíme úplně všechno, než dostane naše dušička pokoje ... kdo ví..
...teď jde ještě o to Cavaléro zda je lepší se ptát - je to fér není to fér...a nebo trochu světu pomoct aby byl víc fér...vybalancovávat ty neférovosti života....Nač bude světu když budeme sedět v koženejch křeslech, cpát se k prasknutí a na rtech bude vyset otázka - je to fér?...lepší bude když z těch křesel vstaneme a něco s tím uděláme...
(právě přišla moje druhá polovička...přečetla si co tu píšu a řekla mi že jsem hloupé zvíže - když ve čtyři hodiny ráno píšu "moudrosti" a pak do dvanácti spím...že těžko pomůžu světu vyrovnávat neférovosti...a má pravdu...tak dobrou noc!:o)
dobru nocku Silko a fer to urcite nie je
napriklad ja som nespala celu noc a tu dalsiu nebudem tiez
Orol v stratosfére !! Nevídané, :o)) Ale nie...Nie, nie je to fér, oni mali tú odvahu a my nie...veď vieš...